آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران یکشنبه ۴ تیر؛ در انتظار حضور یاغی جوان در استقلال!

شانزدهمین روز فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه با تعیین سرمربی جدید ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.

مدیران باشگاه تراکتور تبریز بعد از دو هفته سکوت خبری سرانجام شب گذشته تصمیم به بمب‌ترکانی گرفتند و با جذب بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و سعید آقایی و هم‌چنین حفظ حسین پورحمیدی در فهرست خود، شروع طوفانی در بازار تابستانه داشتند. تصور می‌شد که بعد از فعالیت تراکتوری‌ها در بازار تابستانه، تنور این رقابت داغ‌تر شود اما امروز خبری از انجام نقل‌وانتقال رسمی در تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر نبود و همچنان شایعه، حرف اول را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه می‌زند.

 

جلالی و حامدی‌فر در استقلال ماندنی شدند

جواد نکونام امروز به کمپ ناصر حجازی رفت تا رسماً فعالیت خود را در نقش سرمربی استقلال آغاز کند و هدف نکونام از حضور در کمپ حجازی، بررسی شرایط نقل‌وانتقالاتی آبی‌ها بود. در جلساتی که امروز برگزار شد، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت با ابوالفضل جلالی و امید حامدی‌فر برای ادامه همکاری به توافق رسید و در شرایطی که گفته می‌شد جعفر سلمانی هم در جمع آبی‌پوشان ماندنی شده اما گویا هنوز در این زمینه تصمیم‌ نهایی از سوی کادرفنی گرفته نشده است.

 

برزگر، اولین خرید تابستانی استقلال؟

سرمربی استقلال در کنار جلساتی که بازیکنان فصل گذشته داشت، امروز جلسه‌ای را هم با آریا برزگر داشت. طرفین در این جلسه برای همکاری به توافق اولیه رسیدند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهاجم سابق پرسپولیس که فصل گذشته در تیم نفت مسجدسلیمان حضور داشت و در تیم امید ایران هم عضویت دارد، طی روزهای آینده رسماً به تیم استقلال خواهد پیوست.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پایان بلاتکلیفی‌های نیمکت ذوب‌آهن با انتخاب ربیعی

مدیران باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بعد از بررسی چندین گزینه و مذاکره با محمد ربیعی، مهدی تارتار و قاسم حدادی‌فر، امروز سرمربی جدید تیم‌شان را معرفی کردند و طبق توافقات انجام شده، محمد ربیعی رسماً سکان‌دار سبزپوشان اصفهانی شد تا سرمربی سابق مس رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند و این تیم اصفهانی هم از شرایط بلاتکلیفی نجات پیدا کند. در حال حاضر فقط تکلیف سرمربی تیم‌های پیکان تهران و ملوان بندرانزلی مشخص نشده است.

 

پنجمین خرید رحمتی از آلومینیوم!

مازنی‌ها همچنان فعال‌ترین تیم بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند و در شرایطی که تمرینات تیم نساجی آغاز شده، امروز پنجمین خرید این تیم از آلومینیوم اراک نهایی شد و طبق توافقات انجام شده، بعد از وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، محمود قائدرحمتی و محمدرضا آزادی، دیگر مدافع فصل گذشته آلومینیوم هم با مدیران باشگاه نساجی به توافق رسید و امروز رسماً مراسم معارفه محمداحسان حسینی انجام شد تا این مدافع جوان بار دیگر با مهدی رحمتی در لیگ برتر همکاری کند.

اراکی‌ها با 4 تمدید استارت زدند

تیم آلومینیوم اراک که در فهرست خود تغییر و تحولات گسترده‌ای داشته و روی نیمکت این تیم هم مجتبی حسینی جانشین مهدی رحمتی شده، امروز (یکشنبه) سرانجام فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کرد و در شرایطی که گفته می‌شد علیرضا نقی‌زاده در مسیر جدایی از تیم آلومینیوم قرار دارد، این هافبک باتجربه قراردادش را تمدید کرد. در کنار نقی‌زاده، اسماعیل شریفات، سجاد آقایی و یونس اکبرپور هم دیگر بازیکنانی بودند که امروز قرارداد خود را تمدید کردند تا در جمع شاگردان مجتبی حسینی کار خود را دنبال کنند.

 

مقصد نامعلوم ستاره ملی‌پوش

رضا اسدی که قراردادش با تراکتور تبریز به پایان رسیده، به جز دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد، مورد توجه باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز هم قرار دارد و گفته می‌شود در کنار دریافت پیشنهاد از 4 تیم نام‌آشنای فوتبال ایران، اسدی پیشنهاداتی هم برای لژیونر شدن در لیگ ستارگان قطر و لیگ برتر عربستان دریافت کرده و با توجه به این پیشنهادات، او هنوز تصمیم نهایی خود را در زمینه انتخاب تیمش برای حضور در فصل جدید نگرفته است.

 

احتمال بازگشت عزت‌اللهی به فوتبال ایران

یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام برای تقویت خط هافبک تیم‌شان به دنبال جذب یک هافبک نام‌آشنا هستند و در این زمینه، هر دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران با سعید عزت‌اللهی وارد مذاکره شده‌اند و گفته می‌شود که عزت‌اللهی در فهرست هر دو سرمربی حضور دارد. نکته مهم اینکه هنوز عزت‌اللهی با تیم وایله دانمارک یک فصل دیگر قرارداد دارد و این مسئله باعث شده تا شانس حضور او در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید کم‌رنگ شود.

 

تمدید قرارداد 2 بازیکن صنعت‌نفت

رضا بهمئی و فرزین معامله‌گری دو بازیکن شاغل در لیگ آزادگان روز گذشته با مسئولان باشگاه صنعت‌نفت آبادان به توافق رسیدند و همچنین قرارداد طالب ریکانی هم تمدید شد. در ادامه فعالیت نفتی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات، آن‌ها امروز هم با دو بازیکن دیگر خود توافق کردند و طبق اعلام باشگاه آبادانی، فیاض میر دورقی و رضا امانی‌نژاد دو بازیکنی هستند که همچنان در فهرست صنعت‌نفت می‌مانند و در لیگ بیست‌وسوم زیرنظر عبدالله ویسی کار خود را پیش خواهند برد.

 

4 خرید احتمالی فولاد در بازار تابستانه

علیرضا منصوریان بعد از ابقای خود در سمت سرمربیگری تیم فولاد خوزستان، فهرست بازیکنان موردنظرش را در اختیار مدیران باشگاه اهوازی قرار داده که گفته می‌شود طبق فهرست ارائه شده از سوی منصوریان، این سرمربی باتجربه از مدیران باشگاه خواسته تا شرایط حضور جفرسون باهیا، میلاد بدرقه، مهدی ممی‌زاده و محمد عباس‌زاده را در تیم فولاد فراهم آورند.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا