آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌و‌انتقالات فوتبال جهان سه‌شنبه ۶ تیر؛ دوئل ۱۰۰ میلیون پوندی در جزیره

مارسلو بروزوویچ پیشنهاد النصر را رد کرده تا پیراهن بارسلونا را بپوشد اما باشگاه اسپانیایی، هنوز پول لازم برای خرید او را ندارد.

بزرگترین جنگ نقل و انتقالاتی این فصل لیگ برتر، بین منچسترسیتی و آرسنال آغاز شده است. دو باشگاهی که قصد خرید دکلان رایس، ستاره وستهم را دارند. وستهم پیشنهاد اولیه هر دو باشگاه را رد کرده و برای فروش ستاره تیمش، 100 میلیون پوند می‌خواهد. رقمی که سیتی یا آرسنال، باید برای خرید این بازیکن به وستهم پرداخت کنند.

 

سیتی به دنبال جذب «رایس»

به گزارش فابریتزیو رومانو، منچسترسیتی اولین پیشنهاد خود را برای جذب دکلان رایس به وستهم ارائه کرده است.

 

وستهم پیشنهاد سیتی را رد کرد

به گزارش فابریتزیو رومانو، وستهم اولین پیشنهاد رسمی منچسترسیتی برای دکلان رایس به ارزش ۸۰ میلیون پوند به اضافه ۱۰ میلیون پاداش را رد کرد. وستهم برای فروش رایس ۱۰۰ میلیون پوند می‌خواهد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

جنگ ۱۰۰ میلیونی سیتی و آرسنال

پس از رد پیشنهاد ۹۰ میلیون پوندی منچسترسیتی، آرسنال پیشنهاد سوم خود برای دکلان رایس را ارائه خواهد کرد که نزدیک به قیمت درخواستی ۱۰۰ میلیون پوندی وستهم است.

 

پیشنهاد رویایی الاهلی به «محرز»

به گزارش دیلی‌میل، پیشنهاد باشگاه الاهلی عربستان به ریاض محرز قراردادی ۲ ساله با حقوق سالیانه ۴۳ میلیون پوند است؛ ۵ برابر حقوقی (۸.۵ میلیون پوند) که او پس از تمدید قرارداد با سیتی، از قهرمان انگلیس و اروپا دریافت می‌کند!

 

«ربیو» تا سال ۲۰۲۴ در یوونتوس

با اعلام باشگاه یوونتوس، قرارداد آدرین ربیو هافبک فرانسوی این تیم تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد.

 

جانشین «تونالی» از لندن می‌آید

به نقل از فابریتزیو رومانو، روبن لوفتوس چیک، هافبک انگلیسی چلسی با قراردادی به ارزش ۱۶ میلیون به اضافه ۴ میلیون یورو افزونه‌ها به میلان خواهد پیوست.

 

«والورده» فدای «امباپه» خواهد شد؟

به ادعای ال‌ناسیونال، باشگاه رئال مادرید در آستانه پذیرش پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی لیورپول برای فده والورده است. لوس‌بلانکوس برای خرید احتمالی کیلین امباپه نیاز به ایجاد فضای مالی دارند و با توجه به حضور جود بلینگام، خروج فده دور از انتظار نخواهد بود.

پایان راه «کوادرادو» و بیانکونری

خوان کوادرادو، هافبک و مدافع راست کلمبیایی به عنوان بازیکن آزاد یوونتوس را ترک خواهد کرد. (رومانو)

 

«ویکاریو» رسما به تاتنهام پیوست

گولیلمو ویکاریو دروازه‌بان ۲۲ ساله امپولی با قراردادی ۵ ساله به تاتنهام انگلیس پیوست. رقم این انتقال، ۱۹ میلیون یورو است و دستمزد سالیانه ۲.۵ میلیون یورو برای دروازه بان سابق امپولی در نظر گرفته شده است.

 

بازگشت «پیرلو» به ایتالیا

آندره‌آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس و فاتح کاراگومروک، به عنوان سرمربی جدید سمپدوریا انتخاب شد.

 

«کواچیچ» شاگرد پپ شد

متئو کواچیچ هافبک چلسی با قراردادی ۴ ساله به ارزش‌ ۵+۲۵ میلیون پوند تا سال ۲۰۲۷ به منچسترسیتی پیوست و پیراهن شماره ۸ را خواهد پوشید.

 

تکرار داستان تلخ «کین»

به نقل از ماریو کورتخانا، هری کین برای انتقال به مادرید چراغ سبز را داده بود، ولی رئال وقتی فهمید قیمتش بیشتر از ۱۰۰ میلیون یورو است، پشیمان شد. حالا پیشنهاد ۷۰ میلیونی مونیخ به دست اسپرز رسیده، باز هم کین چراغ سبز نشان داده اما لیوی پیشنهاد مونیخ را هم رد کرده است!

 

«کاماوینگا» در آستانه تمدید

به گزارش رومانو، مذاکرات بین رئال و اطرافیان ادواردو کاماوینگا برای یک قرارداد بلندمدت خوب پیش رفته است.

 

لیورپول غایب بزرگ جام باشگاه‌های جهان

در فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان از هر کشور فقط ۲ تیم می‌توانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند مگر اینکه آن تیم قهرمان لیگ قهرمانان شده باشد. به همین علت لیورپول علی رغم رتبه بالا در‌ رنکینگ یوفا و همچنین غیبت در مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان، جواز حضور را کسب نخواهد کرد.

 

مشکل بارسا برای خرید «بروزوویچ»

به نقل از دی‌مارتزیو، مارسلو بروزوویچ برای بازی در سطح اول اروپا همچنان منتظر پیشنهاد بارسلونا است و پاسخی به پیشنهاد النصر نداده اما باشگاه هنوز نمی‌تواند پیشنهاد به بروزوویچ را نهایی کند زیرا به فروش تعدادی بازیکن نیاز دارد.

«تیموتی وه‌آ» در یک قدمی یوونتوس

به ادعای فابریتزیو رومانو، یوونتوس با لیل بر سر انتقال ۱۲ میلیون یورویی تیموتی وه‌آ به توافق رسیده است.

 

خوش‌بینی اینتر به بازگرداندن «لوکاکو»

بر اساس گزارش نشریه «دیلی تلگراف» انگلیس، مدیران باشگاه اینتر این هفته قرار است دور جدید مذاکرات را با همتایان خود در باشگاه چلسی آغاز کنند. هدف آنها قرض گرفتن این مهاجم بلژیکی برای یک فصل دیگر با بند خرید غیراجباری 30 میلیون یورویی است.

 

الهلال پس از «آلگری» به سراغ «اسپالتی» رفت

تلاش مدیران باشگاه الهلال عربستان در کالچو برای استخدام یک مربی ایتالیایی همچنان ادامه دارد. بعد از آنکه پیشنهاد نجومی آنها (30 میلیون یورو در سال) به ماسیمیلیانو آلگری از سوی سرمربی یوونتوس رد شد، حالا تمرکزشان روی استخدام هموطن او لوچانو اسپالتی معطوف شده است.

 

مدافع بایرن در یک قدمی پاریس

طبق ادعای رومانو؛ مذاکرات بین دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ برای انتقال لوکاس هرناندس در سطح پیشرفته‌ای در جریان است و توافق اولیه برای انتقال این بازیکن فرانسوی به پارک‌دوپرنس صورت گرفته و طرفین در حال بحث بر روی جزییات هستند و انتظار می‌رود به زودی توافق نهایی هم حاصل شود.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا