آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان شنبه ۱۷ تیر؛ روز شیرین کره‌ای‌ها

مصاحبه اخیر امباپه علیه پاری‌سن‌ژرمن، با اعتراض مدیران و حتی بازیکنان این باشگاه همراه شده است.

دو بازیکن کره‌ای، در یک روز به دو باشگاه بزرگ فوتبال اروپا پیوستند. کیم مین جائه پس از شایعات مختلف، سرانجام انتقالش به بایرن مونیخ را رسمی کرد و لی کانگ این، فصل آینده پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را بر تن می‌کند. دو بازیکنی که مجموعا 72 میلیون یورو برای‌شان هزینه شده و قرار است فصل آینده، نقشی کلیدی در باشگاه جدیدشان داشته باشند.

 

«روکه» در یک‌قدمی بارسلونا

به ادعای فابریتزیو رومانو، بارسلونا و اتلتیکوپارانئنزه، از روزهای گذشته برای انتقال ویتور روکه به توافق کامل رسیده‌اند. بارسا اسناد لازم را برای طرف برزیلی ارسال کرده و در انتظار اسناد ارسال شده از سوی پارانائنزه است. روکه ژانویه ۲۰۲۴ به بارسلونا ملحق خواهد شد.

 

دورتموند به دنبال بازگشت «سانچو»

به ادعای اسکای آلمان، دورتموند در نظر دارد تا بار دیگر جیدن سانچو را به خدمت بگیرد. سانچو دو فصل قبل با رقم ۸۵ میلیون یورو از دورتموند به منچستریونایتد پیوست و در این مدت تنها ۱۲ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رساند. گفته می‌شود سانچو در برنامه‌های تن‌هاخ جایی ندارد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

با «د‌ی‌فرای» تا ۲۰۲۵

باشگاه اینتر از تمدید قرارداد استفان دی‌فرای تا سال ۲۰۲۵ خبر دارد. مدافع ۳۱ ساله هلندی، سال ۲۰۱۸ به نراتزوری پیوست و در ۲۰۳ بازی، ۹ گل و ۷ پاس گل را به نام خود به ثبت رساند.

 

«امباپه»: بازی در پاریس کمکی به من نمی‌کند

صحبت‌های امباپه درباره ترک پاریس: «بازی برای پی‌اس‌جی کمکی به من نمی‌کند چون این تیم و این باشگاه، چندپاره است! معلوم است که شایعات حول باشگاه زیاد است اما این آزارم نمی‌دهد چون می‌دانم دارم چه‌ می‌کنم. چرا باور دارم این فصل آخر من در لیگ یک خواهد بود؟ من یک رقابت‌جو هستم. مهم نیست با چه کسی بازی کنم، چه پیراهنی بپوشم و یا کجا باشم. فقط می‌خواهم لیگ قهرمانان را ببرم. از این که فقط در این رقابت‌ها شرکت کنم.»

 

اعتراض بازیکنان پی‌اس‌جی به صحبت‌های «امباپه»

به نقل از اسکای، ۶ تن از بازیکنان پاریس امروز با ناصر الخلیفی تماس گرفتند تا در مورد صحبت‌های امروز امباپه شکایت کنند. ۲ نفر از این بازیکنان، امسال به جمع پاریسی‌ها اضافه شده‌اند.

 

خداحافظی «دخیا» با یونایتد

داوید دخیا با انتشار بیانیه‌ای در شبکه های اجتماعی، بعد از ۱۲ سال حضور در منچستر یونایتد، با هواداران این تیم خداحافظی کرد: «قدردان تمام محبت‌هایی که در این ۱۲ سال به من داشتید، هستم. از روزی که سر الکس فرگوسن عزیز من را به این باشگاه آورد، افتخارات زیادی کسب کردیم. منچستر به وجود من سروشکل داد و تا ابد در قلب و وجودم خواهد بود.»

«کیم مین جائه» در مونیخ

به نقل از رومانو، کیم مین جائه، بهترین مدافع فصل گذشته سری آ، به بایرن مونیخ خواهد پیوست. تست‌های پزشکی انجام شده و بایرن روز گذشته بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی مدافع کره‌ای را پرداخت کرده‌ است. کیم، دومین بازیکن کره‌ای تاریخ بایرن مونیخ، پس از جئونگ وو یئونگ است.

 

«لی کانگ این» به پی‌اس‌جی پیوست

لی کانگ این، وینگر کره‌ای فصل پیش مایورکا اسپانیا، با قراردادی ۲۲ میلیون یورویی و تا سال ۲۰۲۸ به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

 

«بنتو» سرمربی امارات شد

به نقل از فابریتزیو رومانو، پائولو بنتو سرمربی سابق تیم ملی کره‌جنوبی، با قراردادی ۳ ساله، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات منصوب شد. بنتو همراه با کره‌جنوبی، توانست به دور یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

 

چلسی پیشنهاد اینتر برای «لوکاکو» را رد کرد

نشریه اتلتیک انگلیس نوشت؛ باشگاه چلسی پیشنهاد 30 میلیون یورویی باشگاه اینتر برای خرید قطعی روملو لوکاکو را رد و تأکید کرده که با قیمتی زیر 45 میلیون یورو حاضر به فروش این مهاجم بلژیکی نخواهد بود.

 

یووه مشتری جدید «بیگ روم»

به نقل از اسکای اسپورتس، یوونتوس مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن لوکاکو با چلسی آغاز کرده است. اینتر همچنان می‌خواهد لوکاکو در سن‌سیرو بماند اما هنوز هیچ پیشنهادی برای چلسی ارسال نکرده است. الهلال همچنان شرایط لوکاکو را زیر نظر دارد.

 

الاهلی با «محرز» به توافق رسید

روزنامه عکاظ عربستان سعودی اعلام کرد که باشگاه الاهلی با ریاض محرز ستاره الجزایری تیم فوتبال منچسترسیتی به صورت رسمی به توافق رسیده و با نهایی شدن جزئیات باقیمانده، او انگلیس را ترک خواهد کرد و راهی عربستان می‌شود.

 

اینتر بند خرید «آچربی» را فعال کرد

اینتر که تابستان گذشته فرانچسکو آچربی 35 ساله را با قراردادی قرضی یک ساله با بند خرید از لاتزیو به خدمت گرفته بود، به طور رسمی بند خرید 4 میلیون یورویی این مدافع میانی ایتالیایی را قطعی کرد.

 

جزئیات توافق اینتر با «تروبین»

ارزش قرارداد اینتر با تروبین 22 ساله بین 10 تا 15 میلیون یورو و مدت آن 5 ساله اعلام شده که به موجب آن، بازیکن سالانه 1.8 میلیون یورو حقوق می‌گیرد و پاداش هم به آن اضافه خواهد شد.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا