آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آسانسور جدید فوتبال ایران؛ تیمی که برای ماندن نیامده بود

مس کرمان بعد از بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر، خیلی زود مسیر بازگشت به لیگ یک را در پیش گرفت.

پرسپولیس و سپاهان تنها رقابت جذاب در هفته پایانی را با یکدیگر نداشتند و به جز دوئل این دو تیم مدعی برای قهرمانی، مس کرمان و صنعت‌نفت آبادان هم در سودای بقا در لیگ برتر بودند. روی کاغذ شانس مسی‌ها برای بقا بیشتر به نظر می‌رسید و عملکرد بهتر در بازی رودررو مقابل صنعت‌نفت باعث شده بود تا شاگردان فرزاد حسین‌خانی فاصله چندانی تا بقا در لیگ برتر نداشته باشند اما در روز پایانی معادلات علیه مس کرمان رقم خورد تا شاگردان فرزاد حسین‌خانی راهی لیگ یک شوند.

 

مسی‌ها در فصل گذشته رقابت‌های لیگ آزادگان توانستند در قامت تیم دوم بعد از ملوان بندرانزلی خود را به لیگ برتر برسانند اما بعد از شکسته شدن طلسم دوری 8 ساله نارنجی‌پوشان از لیگ برتر، خیلی زود آن‌ها دوباره به لیگ یک بازگشتند تا سقوطی آسانسوری را تجربه کنند و در فصل آینده در جمع تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور یابند.

 

10 هفته کابوس‌واری که مس را به لیگ یک بازگرداند!

نارنجی‌پوشان کرمانی بعد از آنکه موفق شدند در هفته بیستم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسند، دیگر رنگ پیروزی را ندیدند و در 10 بازی پایانی خود در لیگ بیست‌ودوم سیر نزولی عجیبی را در پیش گرفتند. مسی‌ها که در پایان هفته بیستم در فاصله 6 امتیازی با منطقه خطر جدول قرار داشتند، به یک‌باره روند نزولی‌شان آغاز شد و نتوانستند موقعیت خود در منطقه امن را حفظ کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

شاگردان فرزاد حسین‌خانی در 10 بازی پایانی خود در لیگ برتر تنها 4 امتیاز به‌دست آوردند و از دست رفتن 26 امتیاز دیگر باعث شد تا نارنجی‌پوشان در شرایطی بحرانی نه‌تنها فاصله ایجاد شده را از دست رفته ببینند، بلکه با 3 امتیاز کمتر نسبت به صنعت‌نفت آبادان مسافر لیگ دسته اول شوند و شانس ادامه حضور در بین برترین تیم‌های فوتبال ایران را از دست بدهند.

 

استعفای «حسین‌خانی» بعد از سقوط مس!

فرزاد حسین‌خانی که سال‌ها در قامت کاپیتان در ترکیب نارنجی‌پوشان کرمانی حضور داشت، توانست مس کرمان را به لیگ برتر برساند اما همان تیمی را که به لیگ برتر رسانده بود، نتوانست در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند. این مسئله باعث شد تا در فاصله یک‌سال هم صعود به لیگ برتر و هم سقوط به لیگ آزادگان را حسین‌خانی در قامت سرمربی تجربه کند.

 

سرمربی جوان مسی‌ها بعد از سقوط تیمش به لیگ آزادگان به شدت مورد هجمه هواداران مس قرار گرفت و در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان اصفهان، استعفای خود را علنی کرد و توضیح داد: «با توجه به فضایی که در شهر و باشگاه حاکم است، تصمیم گرفته‌ام که یک مدت از شهر کرمان بروم چرا که دلم از خیلی از افراد گرفته است حتی با اینکه قرارداد دارم. مطمئن باشید بعد از سه فصل سخت و سنگین در مس کرمان دیگر خسته شده‌ و نمی‌توانم ادامه دهم. با توجه به اتفاقاتی هم که افتاده است استراحت کنم بهتر است و برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم».

 

حسین‌خانی در حالی از سمت خود کناره‌گیری کرد که حالا مسی‌ها باید خود را برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران آماده کنند و مطمئنا یک فصل پرماجرا و فرسایشی را در لیگ آزادگان در پیش خواهند داشت. بعد از حضور فرزاد حسین‌خانی روی نیمکت مس کرمان، حالا نارنجی‌پوشان با سرمربی جدید در لیگ یک شرکت می‌کنند و همگان چشم‌انتظار عملکرد مسی‌ها در فصل آینده لیگ برتر هستند که آیا بازگشتی آسانسوری به لیگ برتر خواهند داشت یا همچنان در سطح دوم رقابت‌های باشگاهی در ایران باقی می‌مانند.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا