آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

با خروج بوسکتس و آلبا؛ لواندوفسکی و آرائوخو کاپیتان‌های جدید بارسا

ژاوی کاپیتان‌های تیمش برای فصل آینده را مشخص کرده است.

دو تن از بازیکنان شاخص و باتجربه بارسلونا که سابقه به بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را در کارنامه دارند، در پایان فصل راه جدایی را در پیش خواهند گرفت.

 

به نقل از آ.اس، به مانند سال‌های قبل، باشگاه بارسلونا با نظر مربیان چهار بازیکن را به عنوان کاپیتان‌های فصل آینده انتخاب می کند و به نظر می رسد ژاوی از همین حالا، اسامی مدنظر خود برای فصل آینده را مشخص کرده است.

 

بارسلونا فصل را در حالی که شروع کرد که جرارد پیکه، سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را به عنوان کاپیتان های خود انتخاب کرده بود و حالا با قطعی شدن جدایی سه بازیکن از این جمع، بازیکنان جدید باید جایگزین آن‌ها شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اگر در هفته های آینده اتفاقی پیرامون آینده روبرتو رخ ندهد، او فصل آینده کاپیتان اول باشگاه خواهد بود، تراشتگن هم که پس از خروج پیکه کاپیتان چهارم شده بود، از فصل آینده کاپیتان دوم می شود.

دو جای خالی باقی مانده اما قرار است به رونالد آرائوخو و روبرت لواندوفسکی واگذار شوند. از نظر ژاوی آرائوخوی 24 ساله و اروگوئه ای تمام ویژگی های لازم برای رهبری تیم را دارد. لواندوفسکی هم یک فوق ستاره تثبیت شده با تجربه بالا به حساب می آید و با وجود اینکه کمتر از یک سال از حضور او در باشگاه می گذرد، مهاجم لهستانی به بازیکنی تاثیرگذار در رختکن و حیاتی در ترکیب تبدیل شده است.

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا