آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مارتین اودگارد توضیح می دهد که چرا همیشه آرسنال را دوست داشت

مارتین اودگارد توضیح می دهد که چرا او واقعاً همیشه آرسنال را دوست داشت و تقریباً در جوانی به این تیم پیوست.

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال می‌گوید که همیشه می‌خواسته توپچی باشد و فاش کرد که در اوایل دوران حرفه‌ای خود به پیوستن به این باشگاه نزدیک شده است.

اودگارد در سال 2021 پس از اینکه نتوانست تاثیر زیادی در رئال مادرید داشته باشد، به آرسنال پیوست، اما به عنوان کاپیتان توپچی ها تحت هدایت میکل آرتتا ادامه داد. بازیکن ملی پوش نروژی به Players’ Tribune گفته است که به دلیل بازیکنان هجومی هیجان انگیزی که در دوران رشد او برای باشگاه می درخشیدند، همیشه موقعیت خوبی برای تیم شمال لندن داشته است.

“من هرگز آنقدر به بازی های ویدیویی علاقه نداشتم. من از آن نسلی هستم که همیشه در خارج از خانه بازی می کردند، اما یک استثناء آن فیفا بود. من بیشتر حالت حرفه ای را بازی می کردم. می دانید، کجا می توانید مدیر شوید؟ باشگاهی که همیشه برای مدیریت انتخاب می کردم، آرسنال بود.” “آنها تیم فیفا من بودند. وقتی در نروژ بزرگ شدم، لیگ برتر زیادی را تماشا کردم و این حس خوب را نسبت به آرسنال داشتم. کلیپ هایی از تیری آنری و شکست ناپذیرها را دیده بودم. می دانستم که باشگاه سابقه توسعه دارد. بازیسازانی مانند فابرگاس، نصری، اوزیل – بازیکنان بسیار باهوش و تکنیکی که در توپ خوب بودند و پاس های سخت را بازی می کردند.

اودگارد اصرار داشت که عشقش به باشگاه واقعی است و گفت که چگونه قبل از اینکه پس از ملاقات با آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به امضای قرارداد با توپچی ها نزدیک شود، با رئال مادرید قرارداد امضا کند.

گروه نرم افزاری ماهور

او به یاد می آورد: “من فقط این را نمی گویم … من در واقع به انتخاب آرسنال نزدیک بودم.” “وقتی به آنجا رفتیم، باید در لندن کولنی تمرین کنم. آرسن ونگر را ملاقات کردم. او من و پدر را برای شام بیرون برد. عالی بود، اما عجیب هم. می دانید، آرسن ونگر است؟ او این اسطوره ای است که من با دیدنش بزرگ شدم. در تلویزیون، و الان روبرویش نشسته ام و دارم استیک می خورم. خیلی عصبی بودم که نشسته بودم و به این فکر می کردم که آیا الان دارد من را تجزیه و تحلیل می کند؟ آن‌ها. هاهاها! پس چرا رئال مادرید؟ من با پدرم و بقیه خانواده‌ام در این مورد زیاد صحبت کردم. در نهایت، مادرید مادرید است. آنها با بهترین بازیکنان جهان، دارنده لیگ قهرمانان اروپا بودند.”

توپچی ها روز شنبه میزبان برنتفورد در لیگ برتر هستند و اودگارد مطمئناً یکی از اجزای اصلی بازی آنها خواهد بود.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا