آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مانچینی: نشان دادیم ایتالیا آینده روشنی دارد

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، بعد از پیروزی مقابل هلند و کسب مدال برنز لیگ ملت‌های اروپا بازیکنانش را ستایش کرد و گفت این موفقیت نشانه خوبی برای آینده آتزوری است.

ایتالیا که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا شکست خورده بود امروز در بازی رده‌بندی مقابل هلند قرار گرفت و با پیروزی 3-2 به مقابل سوم این تورنمنت دست یافت.

 

ایتالیایی‌ها نیمه اول مسابقه را با برتری 2-0 به پایان بردند و مانچینی، سرمربی ایتالیا، در پایان مسابقه با اشاره به این نیمه گفت عملکرد بازیکنانش در نیمه اول شایسته تمجید و تقدیر است. او همچنین از شرایط کلی تیمش در طول مسابقه تقدیر کرد و گفت ایتالیا نشان داد که هر وقت به بن‌بست برمی‌خورد از این توان برخوردار است که راه‌حل‌هایی سریع خلق کند و آنها را به کار بگیرد.

 

با توجه به اینکه ایتالیا دو جام جهانی قبلی را از دست داده مانچینی گفت عملکرد آتزوری در لیگ ملت‌ها نشانه خوبی برای آینده فوتبال ملی این کشور است.

گروه نرم افزاری ماهور

مانچینی در پایان بازی امروز گفت: “معیارهایی که در این بازی مورد سنجش قرار دادیم همه خوب است. در نیمه اول که خیلی خوب بودیم. در نیمه دوم دچار مشکل شدیم چون همه به شدت خسته بودند. ولی در طول بازی هر وقت دچار مشکل شدیم تیم موفق شد راه‌حل‌هایی ابتکاری و جالب پیدا کند. کیه‌زا و زانیولو در نیمه دوم در جناحین بازی کردند، ولی در نیمه اول سبک‌تر و سریع‌تر بودیم”.

 

سرمربی ایتالیا در ادامه گفت: “پیروزی در این بازی مهم بود. نگاه ما حالا به آینده است. من از کسانی که در این بازی گل‌زنی کردند یعنی دیمارکو، فراتزی و کیه‌زا خیلی راضی‌ام. بونجورنو که امروز اولین بازی ملی‌اش را انجام داد خیلی خوب بود به خصوص به این خاطر که او در باشگاهش به نوع دیگری از آرایش دفاعی عادت دارد”.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا