آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

درخشش بیهوده مانیان: همه سیو‌هایی که سوخت

مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، با وجود ارائه عملکرد قابل توجه برابر اینتر نتوانست مانع از حذف تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

میلان در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر قرار گرفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

 

در این مسابقه برای اینتر لائوتارو مارتینز در دقیقه 74 گلزنی کرد و قفل دروازه مایک مانیان را شکست. مانیان در این بازی علی‌رغم نمایش مناسبی که داشت نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

 

او 2 مرتبه در نیمه اول و یک مرتبه در نیمه دوم دو فرصت مهم گلزنی را از اینتر گرفت. در نیمه اول او شوت محکم نیکولو بارلا را در چند قدم دروازه درحالی با دست چپ مهار کرد که پاس کات بک دنزل دومفریس به راحتی در اختیار هافبک اینتر قرار گرفته بود و با قدرت تمام توپ را به سمت دروازه میلان روانه کرده بود.

گروه نرم افزاری ماهور

چند دقیقه پس از این فرصت، ارسال هنریک مخیتاریان در فاصله بسیار کم از دروازه با ضربه سر ادین ژکو همراه شد که مانیان به زحمت این ضربه را دفع کرد. او ابتدا با دست راستش توپ را مهار کرد و توپ در ادامه به صورت او برخورد کرد تا مدافعان به موقع توپ را راهی اوت کنند.

 

مانیان اگرچه نتوانست برابر ضربه محکم لائوتارو مارتینز مقاومت کند و توپ پس از برخورد با دست راستش به گل تبدیل شد اما چند لحظه پس از گل اینتر دروازه‌اش را از بسته نگه داشت و مانع از افزایش اختلاف شد.

4 دقیقه پس از گل اول، مارتینز با ضربه پای چپ سعی داشت توپ را از بالای سر مانیان که چند قدم جلوتر از خط دروازه حضور داشت عبور بدهد اما واکنش به موقع او موجب شد یک ضربه کرنر به سود اینتر اعلام شود.

 

در رقابت با آندره اونانا، مانیان تلاش زیادی داشت تا روسونری را نجات بدهد اما شاگردان استفانو پیولی در خط حمله تغییری در نتیجه بازی ایجاد نکرده و در نهایت این دروازه‌بان فرانسوی شاهد حذف تیمش بود.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا