آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مربع بارسایی اینترمیامی در یک‌قدمی تکمیل شدن

انتظار می‌رود لوئیس سوارز ماه دسامبر و پس از قطع همکاری با گرمیو به اینتر میامی بپیوندد تا مربع بارسایی‌های قدیم کامل شود.

لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به زودی با هم تیمی سابق خود در بارسلونا دیدار خواهند کرد. آنهایی که اعضای برجسته یکی از بهترین بارساهای تاریخ بودند. همان بارسایی که با لوئیس انریکه به سه گانه دست یافت. لوئیس سوارز هم قرار است به زودی راهی اینتر میامی شود تا جمع بارسایی‌های سابق در تیم تحت مالکیت دیوید بکام کامل شود. همچنین گفته می‌شود اینتر میامی قصد دارد سرخی روبرتو کاپیتان بارسلونا را که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد را هم به خدمت بگیرد تا تعداد بارسایی ها به 5 برسد.

شماره 9 سابق بارسا و اتلتیکو به بکام قول داده تا فصل بعد برای اینتر میامی بازی کند. حتی عربستان و پول‌های تمام نشدنی آن مانع نشد که پروژه میامی متوقف شود. با اضافه شدن لوئیس سوارز اینتر میامی می‌تواند مدعی اصلی فتح لیگ MLS برای فصل بعد باشد. تیمی که امسال به پلی آف هم نرسید.

اینکه سوارز الان در آمریکا نیست به خاطر مشکلات قراردادش با گرمیو است. به محض رفع این مشکل و چراغ سبز گرمیو، منابع نزدیک به این بازیکن از ماه دسامبر درباره تاریخ احتمالی پیوستن او به اینتر میامی صحبت می‌کنند.

55 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا