آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچسترسیتی اجازه نفس کشیدن به بایرن نداد؛ مزد شجاعت

شاگردان پپ با پیروزی 3 بر صفر مقابل بایرن‌مونیخ در اتحاد، گام بلندی برای صعود به نیمه‌نهایی برداشتند.

تیمی که در دور یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاریسِ پرستاره را به صلابه کشیده بود در اتحاد مقابل منچسترسیتی عاجز از ایجاد یک موقعیت گل ماند.

بایرنِ حالا بدون ناگلزمن که نخستین شکست فصل جاری در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل سیتی تجربه کرد، برای بازگرداندن نتیجه در آلیانتس کار سختی خواهد داشت.

بازی با طوفانِ سیتیزن‌ها در هوای بارانی منچستر آغاز شده و همان ابتدا جک گریلیش نصفِ بازیکنان بایرن را با چند حرکت پشت سر گذاشت‌ پس از گذشت 20 دقیقه از زمان، دیدار کمی متعادل‌تر شد اما درحالی که کمتر کسی انتظار شوت‌زنی توسط رودری داشت، او تصمیم به شلیک مستقیم به سمت دروازه یان زومر گرفت و شلیکش به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن به قلب بایرن نشست.

در نیمه دوم هم که پیش‌بینی می‌شد بایرن بیشتر جلو بکشد و به اشتباهات خط دفاعی سیتی امیدوار باقی بماند، میهمان با مدافعان سرسختِ آبی‌پوش روبه‌رو شد و درحالی که شاگردان پپ خیلی زود از زیر فشار ابتدای نیمه دوم خارج شدند، اشتباهات مرگ‌بار دایو اوپامکانو نفس بایرن را به شماره انداخت و اگر فوق‌واکنش‌های یان زومر نبود، شکست باواریایی‌ها از این هم سنگین‌تر می‌شد. برناردو سیلوا و ارلینگ هالند دیگر گلزنان سیتی بودند که با استفاده از ضعف مدافعان میانی بایرن، پیروزی قاطعانه و ارزشمندی در خانه کسب کردند.

هالند که در این دیدار سرانجام طعم پیروزی بر بایرن‌مونیخ را چشید، برای ششمین بار دروازه باواریایی‌ها را باز کرد و پاس گل دوم را ارسال کرد تا بر خلاف روزهای حضور با پیراهن دورتموند در پایان دیدار لبخند بر لب داشته باشد. او حالا در تمامی رقابت‌ها با پیراهن منچسترسیتی موفق شده 45 گل به ثمر برساند و با گذر از محمد صلاح و رود فن‌نیستلروی به‌تنهایی رکورددار گلزنی در طول یک فصل برای یک باشگاه انگلیسی در بالاترین سطح است.

گروه نرم افزاری ماهور

تیمی که تا به این مقطع از لیگ قهرمانان اروپا شکست‌ناپذیر باقی مانده و تنها 2 گل دریافت کرده بود، در این دیدار 3 گل خورد و 6 گل نخورد تا یان زومر که اشتباهش در نخستین دقایق دیدار به گل ختم نشده بود، در نیمه دوم تک ستاره بایرن در این بازی باشد و توماس مولر هم که 10 دقیقه مانده به پایان دیدار به زمین فرستاده شد، کاری از دستش برای خفیف‌تر کردن شکست بر نیامد. حالا سوال اینجاست؛ بایرن که تحت هدایت توخل از جام حذفی کنار رفته و شانس کمی برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد، این کار را تحت هدایت ناگلزمن بهتر انجام نمی‌داد؟

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا