آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کارت زرد بدموقع «مهدی‌پور»؛ مهمترین غایب استقلال در فینال

مهدی‌پور با کارت زردی که در نیمه اول بازی با نساجی گرفت، بازی فینال مقابل پرسپولیس یا هوادار را از دست داد.

استقلال در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی، برد آسان و کم دردسری به دست آورد. آن‌ها در همان نیمه اول، دو گل زدند و نیمه دوم، با دو گل دیگر از محمد محبی پرونده مسابقه را بستند. تنها اتفاق تلخ این مسابقه برای آبی‌پوشان، محرومیت مهدی مهدی‌پور از فینال بود.

 

مهدی‌پور در دقیقه 37 مسابقه، بخاطر خطا روی متین کریم‌زاده از داور کارت زرد گرفت. او در دقیقه 70 بازی با تراکتور در جام حذفی هم، کارت زرد گرفته بود و حالا با این کارت، فینال جام حذفی را از دست داد. مسابقه‌ای که شاید، روبروی پرسپولیس برگزار شود و استقلالی‌ها، حساب ویژه‌ای روی مهدی‌پور باز کرده بودند.

 

مهدی‌پور نیم فصل اول، یکی از بازیکنان کلیدی ریکاردو سا پینتو بود اما با شروع نیم فصل دوم، مصدوم شد و استقلال بیشتر بازی‌ها از مثلث روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند در خط هافبک استفاده کرد. سا پینتو در سه بازی اخیر استقلال که با اوج‌گیری دوباره آن‌ها همراه بود، مهدی‌پور را به ترکیب اصلی برگرداند. حضوری که طولانی نشد و او در آخرین بازی فصل، نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. سا پینتو احتمالا در بازی فینال، به خط هافبک بازی‌های گذشته برخواهد گشت.

گروه نرم افزاری ماهور
51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا