آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مورینیو: سردار می‌تواند به ما کمک کند

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید سردار آزمون می‌تواند در فصل جاری به تیمش کمک کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه دومین بازی جالوروسی‌ها در سری آ مقابل هلاس ورونا در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

از مورینیو در مورد آخرین خرید رم یعنی سردار آزمون از بایرلورکوزن هم سوال شد.

 

سرمربی پرتغالی در ابتدا گفت:”ما در شرایط سختی قرار داریم که در آن نمی‌توانیم مهاجم مورد علاقه خود را بخریم. تیاگو پینتو، آزمون را به من پیشنهاد کرد. اگر او آماده باشد، می‌تواند به ما کمک کند. پینتو به من گفت که علاوه بر آزمون، مهاجم دیگری نیز به ما خواهد پیوست. این باعث خوشحالی من می شود، به خصوص اگر بازیکن مورد نظر با کیفیت باشد. من آرام هستم و منتظر به‌روزرسانی هستم.”

گروه نرم افزاری ماهور

حضور هواداران و وضعیت تیم

فردا 3000 هوادار با ما به ورونا خواهند آمد و امیدوارم به ما کمک کنند. در المپیکو روز یکشنبه تعداد کمی از هواداران برای کمک به ما تیم را تشویق کردند، شاید به دلیل گرما بود. ما در هفته گذشته خوب کار کرده ایم. دیبالا و پلگرینی را در کنار خود خواهیم داشت. اگرچه رناتو سانچز به این بازی نمی‌رسد. او یک مصدومیت کوچک داشت.

 

نقل و انتقالات رم

فکر می کنم مردم باید درک کنند که ما به عنوان یک باشگاه باید خود را با شرایط مالی بسیار خاص وفق دهیم. کار آسانی نیست. شاید از دیدن من در این آرامش شگفت زده شوید، اما این طور است.

 

جدایی بازیکنان

همیشه این خطر وجود دارد که عربستان سعودی در گوشه و کنار باشد. تیم می‌تواند بهتر شود یا بدتر شود، خواهیم دید. هنوز چند روز دیگر از نقل و انتقالات باقی‌ مانده است‌. خطر وجود دارد. بیایید ببینیم، ما در این لحظه فقط 4 مدافع میانی داریم.

 

انگیزه بازیکنان

من به همه بازیکنان انگیزه می دهم. حتی اگر به سختی بازی کنند ولی برای تیم مهم هستند. زمان هر کدام از آن‌ها فرا خواهد رسید. سولباکن آخرین بازی را انجام نداد، دفعه بعد روی نیمکت خواهد بود. زمانی فرا می رسد که به همه نیاز است.

 

روملو لوکاکو؟

باشگاه به من گفت که بعد از سردار آزمون با یک مهاجم دیگر قرارداد خواهیم داشت و این باعث خوشحالی من است. برای من دشوار است که اکنون در مورد آزمون نظر بدهم، زیرا او هنوز قراردادی امضا نکرده است، تصور کنید درمورد لوکاکو باید چه بگویم.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا