آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مورینیو به چلسی بر می‌گردد ؟

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، آینده خود را در میان گمانه زنی ها برای بازگشت به چلسی و جایگزینی گراهام پاتر در هاله ای از ابهام قرار داده است.

پس از جدایی گراهام پاتر از چلسی، در یک کنفرانس مطبوعاتی از مورینیو در مورد آینده او سوال شد. سرمربی پرتغالی یکی از چندین مربی است که قبلاً با انتقال احتمالی به استمفوردبریج مرتبط شده بود و در پاسخ به این سوال که آیا سال آخر قرارداد خود را با رم خواهد دید یا خیر، پاسخ زیر را ارائه کرد.

او به خبرنگاران گفت: «من در مورد آینده ام با دوستان یا روزنامه نگارانم صحبت نمی کنم. “براردی مدیر عامل ما چند ماه پیش گفت که من می ماندم، اما این تفسیر او از چیزها است و همین امر در مورد [روزنامه نگار] ایوان زازارونی نیز صدق می کند. از منظر قرارداد، من یک سال دیگر باقی مانده است، اما قراردادها گاهی اوقات بهترین نیستند. چیز مهم.”

 

رم در حال سپری کردن یک فصل خوب زیر نظر مورینیو است. این تیم به دنبال کسب رتبه چهار تیم برتر سری آ و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا است. گزارش شده است که مورینیو یک فصل دیگر خواهد ماند، اما اگر چلسی دوباره تماس بگیرد، ممکن است وسوسه شود. مورینیو در دو دوره قبلی که هدایت چلسی را بر عهده داشت با آبی ها سه بار قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه شد.

گروه نرم افزاری ماهور
منبع:www.goal.com

 

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا