آخرین مطلباخبارروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های ایتالیا: خداحافظی میلان با مالدینی

جدایی پائولو مالدینی از میلان در میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های ایتالیا به چشم می‌خورد.

پس از پایان فصل 23-2022 سری آ روز گذشته جلسه‌ای بین پائولو مالدینی، مدیرورزشی میلان با جری کاردیناله، مالک میلان برگزار شد.

در این جلسه قرار بود اتفاقات فصل ابتدا بررسی شود و برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه برای فصل پیش رو مورد بحث قرار بگیرد.

مطابق آنچه رسانه‌های معتبر ایتالیایی گزارش داده‌اند، مالدینی به دلیل سرمایه گذاری‌های اشتباه در مارکت اخیر و همچنین دیگر مسائل مربوط به حیطه تصمیم گیری از میلان جدا خواهد شد.

گفته شده مشکل اصلی طرفین بر سر رقم بودجه 50 میلیونی در نظر گرفته شده برای نقل و انتقالات است که مالدینی آن را کافی ندید و تصمیم به جدایی گرفته است. روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا به این موضوع و سایر اتفاقات به روز فوتبال کشورشان پرداخته‌اند:

گروه نرم افزاری ماهور

“مالدینی-میلان، خداحافظ!” این تیتر یک امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت است: “جدل بین کاردیناله و مدیر فنی. ماسارا نیز رفت، قدرت بیشتر برای فورلانی. پیولی می‌ماند، باشگاه آینده‌ای عالی را برای او تضمین می‌کند.”

درباره وضعیت یوونتوس هم این تیتر آمده است: “دیوار دی لورنتیس، اولین نه برای جونتولی”.

در فضای پایین صفحه هم به احتمال تمدید قرارداد اینتر با سیمونه اینزاگی پرداخته شده است.

“آلگری تا پایان تلخ” این تیتر برجسته برای نسخه امروز کوریره دلو اسپورت است: “ناامیدی برای صعود به لیگ کنفرانس، تمایل مربی برای انتقام را کاهش نمی‌دهد”. در مرکز صفحه، فضای کافی برای پرداختن به انقلاب در میلان با خداحافظی ماسارا و مالدینی هم به چشم می‌خورد.

“شکاف یوونتوس” این تیتر نخست نسخه امروز توتو اسپورت است: “در درگیری جدید اودینه آلگری-کالوو: فاصله‌های زیادی بین این دو وجود دارد. آینده مکس در ابهام باقی می‌ماند.”

در مرکز صفحه برای تحولات در میلان این تیتر دیده می‌‌شود: “و موشک زیرآبی کاردیناله به مالدینی!”

نشریه ایل رومانیستا برای صفحه اصلی امروزش تیتر زده: “و تنها عشق” و از افزایش تعداد اعضای باشگاه رم علی رغم ناکامی این تیم در رسیدن به چمپیونزلیگ و شکست در فینال لیگ اروپا نوشته است.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا