آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

میکل آرتتا برنامه آرسنال برای فولارین بالوگون را فاش کرد

میکل آرتتا برنامه آرسنال برای فولارین بالوگون را فاش کرد.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال معتقد است فولارین بالوگون یک استعداد “ویژه” است.او برنامه باشگاه را برای آینده بلندمدت این مهاجم شرح می دهد.

بالوگون در این فصل به صورت قرضی در ریمز تاثیرگذار بوده و در 21 بازی لیگ 1، 14 گل باورنکردنی به ثمر رسانده است. عملکرد این بازیکن 21 ساله در فرانسه نشان دهنده بهبود قابل توجهی در دوران انتقال قرضی او در میدلزبورو در فصل گذشته است و آرتتا از توانایی او مطمین شده است.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “برای او خیلی خوشحالم. او پسری است که ایده ای کاملاً واضح از آنچه می خواهد در حرفه خود انجام دهد دارد. واقعاً جاه طلب، واقعاً متعهد و واقعاً شجاع است.” ما قبلاً در مورد اینکه آیا مکان مناسبی برای رفتن است و همچنین در مورد انتخاب‌های او صحبت کردیم. او بسیار متقاعد شده بود و من واقعاً برای او خوشحالم زیرا او شایسته چیزی است که به دست می‌آورد.

او چیز خاصی دارد. به همین دلیل است که ما به او پیشنهاد یک قرارداد بلندمدت دادیم و به او ایمان داریم و دوره طولانی ای را اکنونبه او می دهیم با دوره قبلی در میدلزبرو متفاوت است.”

گروه نرم افزاری ماهور

برنامه این است که او دوره خود را در آنجا تمام کند، وضعیت را ارزیابی کند، جایی که ما هستیم، سپس بنشیند و فصل بعدی مسیر پیشرفت خود را برنامه ریزی کند.

بالوگون سال گذشته قرارداد جدیدی را با آرسنال امضا کرد که بر اساس آن قرار است  تا سال 2025 با این باشگاه بماند. او امیدوار است که راه ویلیام سالیبا را که از زمان بازگشت از دوران انتقال قرضی خود در مارسی نقش کلیدی در آرسنال ایفا کرده است، ادامه دهد. سال

تیم آرتتا با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است در آخر هفته با میزبانی برنتفورد از این برتری دفاع کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا