آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نیمار اصلی می‌آید؛ شکار بزرگ بعدی برای الهلال

طی ساعات آینده انتقال نیمار به الهلال عربستان رسمی خواهد شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام نیمار از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد. طبق اخبار منتشر شده توسط رسانه معتبر «اکیپ» و همچنین تایید فابریتزیو رومانو، پیوستن نیمار جونیور، فوق ستاره 31 ساله و برزیلی دنیای فوتبال به الهلال عربستان طی ساعات آینده به طور رسمی انجام و اعلام خواهد شد. الهلال در نظر دارد آخر هفته جاری، طی مراسمی باشکوه از فوق‌ستاره برزیلی خود رونمایی کند.

 

شماره 10 آبی‌ها روی تن نیمار

طبق اطلاعات منتشر شده توسط اکیپ و همچنین رومانو، قرارداد نیمار پس از اتمام مراحل آزمایشات پزشکی در پاریس و سفر این فوق ستاره به ریاض، امضا خواهد شد. این قرارداد تا تابستان 2025 دارای اعتبار است و هیچ بندی مبنی بر پیوستن قرضی نیمار به بارسلونا طی این مدت در قرارداد وجود نخواهد داشت. پاری‌سن‌ژرمن از این انتقال در حدود صد میلیون یورو دریافتی خواهد داشت و نیمار برای هر فصل حضور خود در الهلال، فارغ از مزایای مختلف و عجیب و غریبی که در رسانه‌ها صحبت از آن شده، 80 میلیون یورو دریافتی خواهد داشت. این برزیلی پرحاشیه در تیم جدید خود شماره 10 را بر تن خواهد کرد. انتقال نیمار به الهلال، ضمن ثبت یک فروش خوب برای پاری‌سن‌ژرمن، یک پیروزی استراتژیک برای کیلیان امباپه به حساب می‌آید. کاپیتان تیم ملی فرانسه با به راه انداختن نمایشی که در آن با همه از جمله باشگاه رئال مادرید و و هواداران فوتبال و رسانه‌های مختلف بازی کرد در نهایت موفق شد موجبات پیوستن دمبله به پاریس و جدایی نیمار از این تیم را فراهم کرده و پس از جدایی مسی، حالا دوباره قدرت را در رختکن پاریس به تنهایی در دست بگیرد.

 

حضور قرضی در بارسا؛ غیرممکن

نیمار علاقه زیادی به قراردادن بند انتقال قرضی به مدت یک فصل به بارسا در قرارداد خود با الهلال داشت.مسئولان عربستانی اما از روز اول مذاکرات با این موضوع به شدت مخالفت کردند و در نهایت نیمار که با پیشنهاد عجیب و وسوسه‌کننده الهلال روبه‌رو شده بود، شرایط این تیم را پذیرفت و رویای بازگشت به بارسا را حداقل برای 2 سال دیگر به تعویق انداخت.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا