آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های انگلیس: نیوکاسل در چمپیونزلیگ

نیوکاسل با تساوی بدون گل برابر لسترسیتی پس از 20 سال به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و این به سوژه اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس تبدیل شد.

نیوکاسل در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش از لسترسیتی میزبانی کرد و به تساوی بدون گل دست یافت.

کسب این نتیجه به نیوکاسل اجازه داد تا 70 امتیازی شود و جایگاه سوم جدول رده بندی را حفظ کند تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

نیوکاسل آخرین بار در فصل 2002-2003 به مسابقات لیگ قهرمانان صعود کرده بود و اکنون پس از 20 سال قرار است شاگردان ادی هاو نماینده انگلیس در این رقابت‌های بزرگ باشند. روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس عناوین اصلی‌‌شان را به صعود تاریخی نیوکاسل اختصاص داده‌اند:

دیلی میل تصویر ضربه سر برونو گیمارش در یکقدمی دروازه لستر که به دستش برخورد کرد را منتشر کرده و تیتر زده:”اوه نه برونو! بزرگترین شانس از دست رفته فصل اما نیوکاسل به لیگ قهرمانان صعود کرد.”

گروه نرم افزاری ماهور

دیلی اکسپرس با انتشار تصویر خوشحالی بازیکنان نیوکسل بیشتر تیترش را به لسترسیتی اختصاص داده است :”نقطه اوج” وضعیت لسترسیتی برای بقا در لیگ برتر به بازی هفته پایانی بستگی دارد و آن‌ها در فاصله 2 امتیاز کمتر از اورتون امیدوار هستند این تیم امتیاز از دست بدهد و آن‌ها در هفته آخر پیروز شوند تا در لیگ بمانند.

“یک امتیاز سهمیه چمپیونزلیگ برای نیوکاسل را قطعی کرد” تیتر یک امروز گاردین است. همچنین عنوان یادداشتی بالای صفحه به چشم می‌خورد که به نژادپرستی در لالیگا علیه وینیسیوس اشاره دارد.

واژه geordies تیتر امروز استار اسپورت در واقع به اهالی منطقه تینساید در شمال شرقی انگلیس اشاره دارد و عنوان “اطمینان نیوکاسل”  به تضمین حضور آن‎‌ها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اشاره می‌کند.

“امتیاز گرفته شد” هم عنوان اصلی روزنامه آی اسپورت است که به بازگشت نیوکاسل در بزرگترین سطح رقابت فوتبال باشگاهی اروپا ارتباط دارد.

سان اسپورت هم واژه geordies را در کنار کلمه چهار قرار داده که به حضور نیوکاسل بین چهار تیم برتر انگلیس اشاره می‌کند. در توضیح این عنوان به چشم می‌خورد:”بازگشت به لیگ قهرمانان پس از 20 سال.”

64 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا