آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لحظه‌شماری برای اخراج «هرناندس»؛ بدترین اسپانیاییِ تاریخ!

آن‌طور که به نظر می‌رسد قطعاً برای فصل آینده، «کارلوس هرناندس» سرمربی نساجی نخواهد بود.

مدیران باشگاه نساجی در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که این باشگاه توانسته مجوز خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کند و با توجه به قهرمانی به‌دست آمده در فصل گذشته جام حذفی، حالا مازنی‌ها باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. اولین حضور نساجی در رقابت‌های آسیایی در شرایطی باید رقم بخورد که آن‌ها در وضعیت بحرانی به لحاظ فنی به سر می‌برند و تغییر و تحولات روی نیمکت نساجی هم به کمک این تیم نیامده است.

 

نساجی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با هدایت ساکت الهامی و بعد از فتح جام حذفی فوتبال ایران به‌دست آورد اما اختلافات به‌وجود آمده میان الهامی و مدیران باشگاه نساجی باعث جدایی این سرمربی باتجربه شد و در لیگ بیست‌ودوم، 2 سرمربی روی نیمکت نساجی نشستند. فصل با هدایت حمید مطهری آغاز شد اما عملکرد ضعیف این سرمربی باعث شد تا در هفته‌های پایانی او جای خود را به کارلوس هرناندس بدهد که این سرمربی جوان نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به نظر می‌رسد خیلی زود به نقطه پایان کار خود در نساجی رسیده است.

 

4 باخت در 7 مسابقه!

هرناندس در شرایطی سکان هدایت نساجی مازندران را پذیرفت که این تیم در نیم‌فصل دوم هیچ بردی را به‌دست نیاورده بود و ناکامی در 11 بازی پیاپی در لیگ برتر در کسب پیروزی باعث اخراج حمید مطهری شده بود. سرمربی اسپانیایی نساجی که بعد از پاکو خمس، دومین سرمربی اسپانیایی تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شد، در قامت دومین سرمربی جوان فصل کارش را در قائمشهر آغاز کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

کارلوس هرناندس در اولین گام موفق شد از آلومینیوم اراک امتیاز بگیرد و این تساوی، مازنی‌ها را به روزهای خوب امیدوار کرد اما خیلی زود معادلات علیه هرناندس تغییر کرد و شکست 4 گله در آبادان مقابل صنعت‌نفت باعث شد تا شوکی بزرگ به تیم نساجی وارد شود. بعد از شکست در مقابل صنعت‌نفت، مازنی‌ها در یک‌چهارم نهایی جام حذفی توانستند پیکان را با 3 گل شکست بدهند تا اولین برد هرناندس در قامت سرمربی نساجی به‌ثبت برسد.

 

سرمربی اسپانیایی نساجی در شرایطی موفق شد پیکان را شکست بدهد که این پیروزی، اولین و آخرین برد هرناندس در قامت سرمربی نساجی محسوب می‌شود. بعد از شکست دادن پیکان، توقف مقابل هوادار در خانه و سپس 3 شکست پیاپی مقابل تراکتور تبریز، پرسپولیس تهران و استقلال تهران باعث شد تا مازنی‌ها در بحرانی‌ترین شکل ممکن فصل را به پایان ببرند؛ آن‌هم در حالی که در هفته پایانی فصل مقابل پرسپولیس 4 گل دریافت کردند و در نیمه‌نهایی جام حذفی هم با 4 گل مقابل استقلال مغلوب شدند!

 

در انتظار یک خداحافظی رسمی

کارلوس هرناندس شب گذشته با وجود حذف تیمش از جام حذفی و پایان کار نساجی در فصل جاری فوتبال ایران با عملکردی ضعیف و دور از انتظار، نسبت به آینده همکاری‌اش با این باشگاه قائمشهری ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من نمی‌دانم و خبری ندارم. به من کسی چیزی نگفته است!» هرناندس در شرایطی نسبت به آینده کاری‌اش در قائمشهر اطلاعی ندارد که در 5 مسابقه حضورش روی نیمکت این تیم در لیگ برتر، تنها 2 امتیاز به‌دست آورد و در جام حذفی هم نتوانست مازنی‌ها را به فینال رقابت‌ها برساند و عملکرد خوبی داشته باشد.

 

مدیران باشگاه نساجی که برای ساخت تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در حال برنامه‌ریزی هستند، گفته می‌شود که به دنبال قطع همکاری با کارلوس هرناندس بوده و این سرمربی اسپانیایی را برای فصل آینده روی نیمکت تیم خود حفظ نمی‌کنند. ساکت الهامی گزینه اول مدیران باشگاه نساجی برای جانشینی هرناندس است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آینده پایان همکاری با سرمربی اسپانیایی رسماً اعلام خواهد شد.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا