آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان یکشنبه ۲۵ تیر؛ انتقال جانشین امباپه نهایی شد؟

اینتر در پاسخ به تلاش یووه برای خرید روملو لوکاکو، با خوان کوادرادو بازیکن سابق این باشگاه توافق کرد.

پاری‌سن‌ژرمن و دوشان ولاهوویچ، ستاره صرب یوونتوس به توافق نهایی رسیدند. انتقال ولاهوویچ به پاریس، می‌تواند به معنی حضور روملو لوکاکو در تورین و مهمتر از آن، جدی‌تر شدن بحث جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن باشد. باشگاه پاریسی، نمی‌خواهد امباپه را فصل آینده رایگان از دست بدهد و این موضوع را بارها اعلام کرده است.

 

بازگشت ژاوی به پاریس

به نقل از رومانو، پاری‌سن‌ژرمن با فعال کردن بند خرید ۶ میلیونی ژاوی سیمونز، هافبک هلندی آیندهوون را به پاریس بازگرداند. در صورت ماندن امباپه و نیمار، ممکن است ژاوی باز هم قرض داده شود، در غیر این صورت روی او برای فصل جدید، حساب خواهد شد.

 

امباپه از فردا در تمرین پاریس

به نقل از مارکا، انتظار می‌رود کیلین امباپه از فردا در تمرینات پاری‌سن‌ژرمن حاضر شود اما برنامه پاریس تفاوتی نکرده و باشگاه دو راه پیش‌روی ستاره فرانسوی گذاشته؛ یا تمدید قرارداد یا ترک باشگاه در همین تابستان! رئال مادرید نیز همچنان شرایط انتقال ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی را زیرنظر دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مگوایر دیگر کاپیتان یونایتد نیست

هری مگوایر در توئیتر خود اعلام کرد: «صبح امروز مربی با من صحبت کرد و دلایل خود برای گرفتن بازوبند کاپیتانی را توضیح داد. عمیقا ناامید هستم و از حمایت هواداران در زمانی که بازوبند کاپیتانی را می‌بستم سپاسگزارم.» پیش از این برخی رسانه‌ها از علاقه وستهم برای به خدمت گرفتن مگوایر خبر داده بودند.

 

بوسکتس به اینتر میامی پیوست

باشگاه اینتر میامی یک شب بعد از لیونل مسی، سرخیو بوسکتس را نیز به عنوان بازیکن جدیدش معرفی کرد. کاپیتان سابق بارسا با قراردادی ۲ ساله به اینتر میامی پیوسته و در این تیم نیز شماره ۵ را به تن می‌کند. اینتر میامی بامداد دوشنبه طی مراسمی در ورزشگاه DRV PNK از مسی و بوسکتس رونمایی می‌کند.

 

کوادرادو به اینتر پیوست

به نقل از فابریتزیو رومانو، خوان کوادرادو هافبک راست ۳۵ ساله فصل پیش یوونتوس، با قراردادی آزاد و یک ساله به اینتر پیوست. این قرارداد هفته آینده رسمی خواهد شد.

 

اونانا به یونایتد پیوست

به نقل از رومانو، آندره اونانا، دروازه‌بان فصل گذشته اینتر، با امضای قراردادی ۴ ساله به ارزش ۵۵ میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. حقوق سالیانه او ۷ میلیون یورو خواهد بود.

محرز جدید‌ترین مسافر اروپا به عربستان

به ادعای CBS، ریاض محرز موافقت خود برای پیوستن به الاهلی را اعلام کرده است. سیتی همچنان در انتظار پیشنهاد رسمی الاهلی است.

 

پاریس با جانشین امباپه به توافق رسید

سایت فوت‌مرکاتو از توافق پاری‌سن‌ژرمن با ستاره یوونتوس بر سر انتقال 5 ساله خبر داد. پاریس با دوشان ولاهوویچ به توافق شخصی رسیده و قرار است او با قراردادی 5 ساله با دستمزدی سالیانه 11 میلیون یورو راهی لیگ فرانسه شود.

 

پیشنهاد رسمی النصر به بایرن

نیکو شیرا خبرنگار متخصص در نقل و انتقالات خبر داد باشگاه النصر عربستان به صورت رسمی با باشگاه بایرن مونیخ برای امضای قرارداد با سادیو مانه ستاره سنگالی مکاتبه کرد. باشگاه شهر ریاض برای جذب مانه از بایرن مونیخ خواسته تا این بازیکن را به مبلغ 25 میلیون یورو بفروشد.

 

مانع بزرگ برای انتقال سیلوا به بارسلونا

نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد باشگاه بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا ستاره سیتی کار سختی پیش رو دارد چون مدیریت باشگاه انگلیسی مبلغ 80 میلیون یورو درخواست کرده است. بارسلونا در شرایط اقتصادی بدی قرار دارد و نمی تواند این مبلغ زیاد را به سیتی پرداخت کند. به نظر می رسد انتقال ستاره پرتغالی سیتی به نیوکمپ محال است.

 

اوبامیانگ در مسیر بازگشت به فرانسه

چلسی آماده فروش مهاجم کهنه‌کار خود، پیر امریک اوبامیانگ شده است. مهاجم گابنی که هنوز در تمرینات پیش فصل چلسی شرکت نکرده است و سرنوشت او برای فصل آینده مشخص نیست اما طبق گزارش اسکای اسپورتس، مارسی به جذب ستاره سابق دورتموند تمایل نشان داده است.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا