آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پرسپولیس و خانه‌نشینی‌ای که در راه است؛ فرصت رویایی برای خداحافظی با بحران!

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، پرسپولیسی‌ها در طول 31 روز آینده تنها 2 دیدار خارج از تهران خواهند داشت.

پرسپولیس از جمله تیم‌هایی است که با توجه به فشردگی رقابت‌های آسیایی و باشگاهی، هنوز شمار مسابقات‌اش در لیگ بیست‌وسوم 2رقمی نشده و شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل جاری تنها در 9 مسابقه به میدان رفته‌اند. حالا در 31 روز آینده، سرخ‌پوشان هم باید در لیگ قهرمانان آسیا به کار خود در مرحله گروهی پایان بدهند و هم باید در لیگ برتر، پرونده رقابت‌های نیم‌فصل نخست را ببندند و همین مسئله باعث شده تا 7 مسابقه مهم در انتظار شاگردان گل‌محمدی باشد.

 

سرخ‌پوشان بعد از نزدیک به یک دهه، نتوانسته‌اند در 5 بازی پیاپی پیروزی کسب کنند؛ به‌طوری‌که در 5 مسابقه اخیر، شاگردان یحیی گل‌محمدی 4 بار متوقف شده‌اند و یک شکست هم در کارنامه آن‌ها به چشم می‌آید. برای طلسم‌شکنی و فاصله گرفتن از روزهای بحرانی، مسیر دشواری در انتظار سرخ‌پوشان پایتخت است اما آنچه شاگردان گل‌محمدی را به ادامه مسیر در فصل جاری رقابت‌های باشگاهی امیدوار کرده، دیدارهای پیاپی خانگی است که می‌تواند این مسئله به کمک سرخ‌ها بیاید!

 

خاطره رویایی را تکرار کن!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان آسیا 2018 و در جریان دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، نمایشی رویایی مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی تهران داشتند و با ثبت کامبکی درخشان برابر این تیم قطری، با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند و توانستند با جبران شکست یک‌گله در دور رفت، به جمع 4 تیم برتر صعود کنند. حالا در موقعیتی تقریباً مشابه سال 2018، سرخ‌پوشان باید روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه در ورزشگاه آزادی و در آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر الدحیل قطر به میدان بروند که شکست دادن حریف قطری می‌تواند راه رسیدن سرخ‌ها به جمع 16 تیم برتر آسیا را هموار کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

2 دربی پیاپی برای گذر از بحران

هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از مسابقه خانگی تیم‌شان برابر الدحیل قطر کرده‌اند و جالب آنکه بعد از مصاف با حریف قطری، سرخ‌پوشان باید در تهران دیدارهای خود را دنبال کنند؛ به‌طوری‌که آن‌ها ابتدا میزبان هوادار هستند و سپس باید برابر استقلال صف‌آرایی کنند. پرسپولیس در حال حاضر در لیگ برتر، از 9 بازی توانسته 17 امتیاز کسب کند و برای رسیدن به صدر جدول، 2 برد پیاپی در مصاف با 2 حریف تهرانی به‌ویژه رویارویی با استقلال می‌تواند راه بازگشت سرخ‌ها به کورس قهرمانی را همواره کند.

 

اهواز، دورترین مسافت برای پرسپولیسی‌ها!

پرسپولیسی‌ها بعد از رویارویی با الدحیل قطر و سپس هوادار و استقلال، باید برای سفر به اهواز و دوئل با استقلال خوزستان آماده شوند؛ آن‌هم در حالی‌که تقابل با شاگردان سیروس پورموسوی، یکی از 2 مسابقه بیرون از خانه پرسپولیس در طول 7 دیدار آینده این تیم تا پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران محسوب می‌شود! بعد از سفر به اهواز، دوباره سریال دیدارهای خانگی این تیم به جریان می‌افتد و آن‌ها باید در خانه به مصاف شمس‌آذر قزوین و نساجی مازندران بروند و سپس در آخرین نقطه از رقابت‌های نیم‌فصل نخست برابر مس در رفسنجان صف‌آرایی کنند. با توجه به میزبانی‌های متوالی و انجام 5 مسابقه از 7 دیدار پیش‌رو در خانه، به نظر می‌آید که شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانند با بهره‌وری از حمایت هواداران خود مسیر همواری را برای خروج تیم‌شان از بحران بسازند.

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا