آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : مهم نیست چه زمانی قهرمانی قطعی شود

ژاوی معتقد است روند نتیجه‌گیری بارسا در لالیگا عالی بوده و مهم نیست قهرمانی تیم چه زمانی قطعی خواهد شد.

بارسلونا شنبه شب از ساعت 22.30 به وقت تهران در نوکمپ میزبان رئال بتیس است. پس از شکست غیرمنتظره مقابل رایووایه‌کانو، بارسا محکوم به کسب پیروزی است تا با توجه به فاصله یازده امتیازی با رئال در صدر جدول به قهرمانی نزدیک‌تر شود. تنها هفت بازی تا پایان لالیگا باقی مانده است.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «بتیس تیم بزرگی است و فوتبال زیبایی بازی می‌کند. برابر رایو بدترین نمایش فصلمان را داشتیم، ولی داستان بازی فردا متفاوت است و ما می‌خواهیم با یک بازی خوب برنده شویم.»

 

وضعیت عثمان دمبله: «دمبله فردا در فهرست خواهد بود ولی مشخص نیست از ابتدا بازی کند. مصدومیت او در منطقه حساسی بود و نمی‌خواستیم ریسک کند. به همین دلیل بازگشتش به طول انجامید ولی الان کاملا بهبود پیدا کرده و خوشحال است. آندریاس کریستنسن هم دیگر مصدوم نیست و بازگشت این دو بازیکن خبر بسیار خوبی است.»

ژاوی در مورد تاخیر در قهرمانی بارسا و طولانی شدن سرنوشت لالیگا گفت: «فصل قبل شرایط ما اسف‌بار بود و لالیگا برای ما تا ابدیت انگار ادامه داشت، ولی امسال اینطور نیست. از روند تیم راضی هستم و لذت می‌برم. به خوبی رقابت کرده‌ایم و هر هوادار بارسا قبل از فصل آرزو داشت تیم در هفته 31 با یازده امتیاز اختلاف صدرنشین باشد. مهم نیست چه زمانی قهرمان شویم، بلکه مهم این است که ماموریت را درست به پایان برسانیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

نیمکت‌نشینی‌های آنسو فاتی: «او رقبای بزرگی در تیم دارد. الان فران تورس در بهترین فرم است و رافینیا نیز همین شرایط را دارد. لواندوفسکی همیشه تضمینی برای گلزنی است. فاتی برای ما همچنان بازیکن مهمی است، ولی رقابت در خط حمله بالاست. او باید صبور باشد.»

 

انتقال از نوکمپ به المپیک مونتژوئیک در فصل بعد: «جو ورزشگاه قطعا تغییر خواهد کرد. شاید برخی اعضا دیگر به تماشای بازی‌ها نیایند، ولی افراد دیگری که نزدیک این ورزشگاه اقامت دارند و معمولا به نوکمپ نمی‌روند، تماشاگر بازی‌های ما خواهند شد. مهم نیست چون ما به میامی می‌رویم و ورزشگاه پر می‌شود. بارسا همیشه موجی از شادی و شور را به هواداران فوتبال تزریق می‌کند.»

 

در وایکاس (ورزشگاه رایو) چه گذشت؟ «من در مورد آن شکست با تیم صحبت کرده‌ام. ما ویدیویی از آن بازی تهیه کرده‌ایم و البته که مربی نیز اشتباه می‌کند. برنامه من برای آن بازی اشتباه بود.»

کنسرت بروس اسپرینگستین در مونتجوئیک و احتمال حضور مسی در این ورزشگاه برای فصل بعد: «بازگشت مسی؟ نمی‌دانیم که قرار است این اتفاق بیفتد یا نه. هنوز خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم. دوست دارم به تماشای کنسرت بروس بروم، اما بلیت ندارم.»

تغییر پست پدری برابر رایو: «او را در پست‌های مختلف بارها امتحان کرده‌ام و خوب بوده است. چون شکست خوردیم دلیل بر این نیست که پست بازی او درست نبوده است. پدری هم می‌تواند در مرکز زمین بازی کند و هم پشت مهاجمان.»

افت عملکرد تیم: «فکر نمی‌کنم تیم مشکل انگیزه داشته باشد. اگر 20 بازی آخر را در نظر بگیریم، خیلی هم خوب بوده‌ایم، ولی اگر چهار بازی آخر را حساب کنیم، البته که حرف شما درست است. درست است که برابر ختافه و رایو خوب نبودیم، اما باید به بازی اتلتیکو مادرید نیز اشاره کنیم که برنده شدیم. این کاری است که فردا نیز باید انجام دهیم. بازی فردا کلیدی است. بتیس حریفی است که شبیه ما بازی می‌کند. مانوئل پیگرینی نیز همیشه توپ را می‌خواهد.»

امکان بازگشت مسی: «بحث فقط بر سر آمدن احتمالی لئو نیست. مسئله اصلی این است که بتوانیم تیم را برای سال آینده تقویت کنیم. هنوز یک ماموریت ناتمام در فصل جاری داریم و روی آن تمرکز کرده‌ایم. ما باید قهرمان لالیگا شویم.»

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا