آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گراهام پاتر از چلسی اخراج نمی شود!

گراهام پاتر از چلسی اخراج نمی شود! دلایل این امر را در این مطلب بررسی می کنیم.

پس از تنها دو برد در 14 بازی لیگ برتر، گراهام پاتر به عنوان سرمربی چلسی تحت فشار است. اما چرا او اخراج نشده است؟

یک ضربه ایستگاهی از جیمز وارد پراوس در روز شنبه کافی بود تا چلسی را به پنجمین بازی متوالی بدون پیروزی سوق دهد، زیرا یک دوره بسیار سخت همچنان با فشار بر پاتر ادامه می یابد.  سرمربی سابق برایتون در سپتامبر سال گذشته جانشین توماس توچل شد و اکنون به دنبال خرج های دیوانه وار در ژانویه، تیمی متشکل از 30 بازیکن را هدایت می کند، اما از زمانی که هدایت چلسی را برعهده گرفت، نتوانسته است چلسی را بهبود بخشد.

به طور طبیعی، مبارزه او منجر به درخواست بسیاری برای اخراج او شده است، اما گزارش جدیدی از تلگراف دقیقاً نشان می دهد که چرا چلسی هنوز پاتر را اخراج نکرده است.

چرا او اخراج نشده است؟ این گزارش ادعا می کند که تاد بولی و بهداد اقبالی مالکان چلسی هنوز متقاعد نشده اند که مشکل اوست و در عوض فهرستی از دلایلی دارند که چرا نباید او را اخراج کنند. صدمات پشت صحنه یکی از دلایل آن است، همانطور که چهره پوکر او در انظار عمومی است. پاتر در اطراف زمین تمرین کوبهام “شدید” توصیف می شود و مالکان هیچ ترسی از ذهنیت او ندارند، اما در عوض خوشحال هستند که مربی دارند که بازیکنان را جلوی رسانه ها زیر اتوبوس نمی اندازد.

گروه نرم افزاری ماهور

نکته سه ادعا می کند که مالکان متوجه می شوند که پاتر در اواسط فصل برای پیوستن به باشگاه ریسک کرده است، چیزی که آنها معتقدند بسیاری از مربیان و مدیران برتر همیشه مایل به انجام آن نیستند. آنها همچنین می‌دانند که او محیط بسیار امنی را در برایتون ترک کرد و شهرت خود را در این کار به خطر انداخت، و معتقدند که او به زمان قابل توجهی برای کار با بازیکنان جدید و ایجاد رابطه با مدیران ورزشی پل وینستانلی و لارنس استوارت نیاز دارد. برای ایجاد موفقیت پایدار، مشابه پپ گواردیولا و تکسیکی بیگیریستین در منچسترسیتی.

با از دست دادن شدید فرم، چلسی در رتبه دهم لیگ برتر پس از لیورپول، فولام و باشگاه سابق پاتر برایتون قرار گرفت. آنها همچنین با 11 امتیاز کمتر از نیوکاسل در رده چهارم قرار دارند و در خطر جدی عدم جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده قرار دارند.

آبی ها روز یکشنبه در سراسر لندن به ورزشگاه تاتنهام هاتسپر سفر می کنند تا یک بار دیگر فصل خود را آغاز کنند، اما همچنین یک چشم به بازی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 7 مارس خواهند داشت، جایی که آنها باید در بازی رفت شکست مقابل بورسیا دورتموند را جبران کنند .

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا