آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

‌نگرانی «یحیی» در پاس قوامین؛ ستاره‌هایی که شاید دربی احتمالی را از دست بدهند!

سرخ‌پوشان پایتخت در صورت صعود به فینال جام حذفی احتمال دارد برخی ستاره‌های خود را در این مرحله نداشته باشند.

پرسپولیس امروز در دیداری بیرون از خانه باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل تیم هوادار تهران قرار بگیرد؛ مسابقه‌ای که از ساعت 18:30 به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد و با توجه به مشکلات زیرساختی این ورزشگاه، تماشاگران حق حضور در این مسابقه را ندارند. یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی شب گذشته استقلال مقابل نساجی مازندران، امید دارد که تیمش امروز بتواند از سد هوادار بگذرد و خاطره بازی رفت در لیگ برتر را در ورزشگاه پاس قوامین تکرار کند.

 

سرخ‌پوشان پایتخت هر چند در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی مغلوب هوادار شدند اما در بازی رفت نمایش تهاجمی شاگردان گل‌محمدی به برد 3 بر یک ختم شد و حالا پرسپولیسی‌ها امید دارند که بتوانند بار دیگر هوادار را شکست بدهند و خود را به فینال جام حذفی برسانند تا در این مرحله مقابل حریف سنتی‌شان قرار گرفته و برای کسب دومین جام تلاش کنند.

 

استقلال در حالی شب گذشته به فینال جام حذفی رسید که آبی‌ها در این مرحله نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و این بازیکن به واسطه 2 اخطاره شدن شانس حضور در مرحله فینال را از دست داد. در اردوی پرسپولیس 8 بازیکن هستند که در خطر محرومیت قرار دارند و بعد از گذراندن هفته‌های پرچالش در لیگ برتر، حالا سرخ‌ها امیدوار به گذراندن یک دوئل کم‌برخورد و کم‌حاشیه مقابل هوادار هستند تا در صورت کسب پیروزی بتوانند با همه قوا آماده حضور در فینال جام حذفی شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

3 ستاره دفاعی سرخ‌ها زیر ذره‌بین

علیرضا بیرانوند که تا هفته پایانی لیگ برتر هم در خطر محرومیت و 4 اخطاره شدن قرار داشت، حالا در جام حذفی هم در شرایطی مشابه قرار گرفته و دریافت یک کارت زرد در مسابقه امروز می‌تواند باعث محرومیت دروازه‌بان سرخ‌پوشان پایتخت شود. در کنار بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر هم دیگر ستاره‌های خط دفاعی پرسپولیس هستند که با یک اخطار پا به میدان مسابقه با تیم هوادار می‌گذراند و دریافت کارت زرد می‌تواند آن‌ها را در صورت صعود تیم‌شان به مرحله فینال، از حضور در دربی پایتخت منع کند!

 

محرومیت در انتظار هافبک‌های پرسپولیس!

میلاد سرلک که در لیگ برتر مشمول محرومیت شد و با 4 اخطار در دیدار مقابل پیکان تهران غایب بود، حالا در جام حذفی هم در خطر محرومیت قرار گرفته و در صورت دریافت کارت زرد در مسابقه امروز، اگر تیمش به فینال جام حذفی صعود کند، نمی‌تواند پرسپولیس را در این مرحله همراهی نماید. در کنار سرلک، سینا اسدبیگی هم در موقعیتی مشابه او قرار دارد و در صورت دریافت اخطار در بازی امروز، اسدبیگی هم نمی‌تواند در مرحله فینال جام حذفی برای سرخ‌ها به میدان برود.

 

مثلث تهاجمی سرخ‌ها و چالش محرومیت

مهدی ترابی وینگر خوش‌تکنیک پرسپولیس که آماده‌ترین بازیکن این تیم در هفته‌های اخیر محسوب می‌شود، یکی دیگر از بازیکنان در خطر محرومیت در اردوی پرسپولیس است و در کنار ترابی، نام سعید صادقی هم به چشم می‌خورد و صادقی هم در صورت دریافت کارت زرد در بازی امروز، شانس حضور در فینال جام حذفی (در صورت صعود احتمالی پرسپولیس) را از دست خواهد داد. عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی سرخ‌ها هم هشتمین بازیکن اخطاری حاضر در اردوی پرسپولیس است که در صورت دریافت کارت زرد، نمی‌تواند در صورت صعود تیمش به فینال جام حذفی، این تیم را همراهی کند.

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا