آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

۱۷ بازیکنی که دروازه رقیب سنتی را گشوده‏‌اند؛ با صدرنشینی گولسیانی و مطهری

17 بازیکن از لیست نفرات 2 تیم پرسپولیس و استقلال موفق شده‌اند حداقل یک بار دروازه تیم مقابل را باز کنند.

چیزی تا آغاز دربی بزرگ پایتخت باقی نمانده است. جدالی فوق‌العاده حساس که از نظر جدولی نیز می‌تواند در سرنوشت لیگ بیست‌وسوم تاثیر بسزایی داشته باشد. گلزنی در این دیدار می‌تواند نام بازیکن گلزن را در تاریخ این مسابقه بزرگ حک کند و به همین خاطر خیلی‌ها علاقه دارند دروازه رقیب سنتی را باز کنند و محبوب هواداران شوند. البته خیلی از بازیکنان حاضر در 2 تیم سابقه گلزنی برابر تیم مقابل را با لباس تیم کنونی‌شان یا تیم‌های قبلی‌شان دارند. در این گزارش با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

10 پرسپولیسی با آقای گلی گولسیانی

10 بازیکن پرسپولیس سابقه گلزنی برابر استقلال را دارند و روی هم 21 بار دروازه رقیب سنتی را گشوده‌اند. نفر اول لیست گیورگی گولسیانی است. مدافع باتجربه پرسپولیس با سه تیم پرسپولیس (2)، سپاهان (2) و ذوب‌آهن در مسابقات رسمی مختلف موفق شده دروازه استقلال را باز کند. پس از او باید از سروش رفیعی یاد کنیم. هافبک خوش‌فکر سرخ‌پوشان تهرانی با 4 تیم مختلف توانسته به استقلال گل بزند. او به جز پرسپولیس در قامت بازیکن تراکتور، فولاد و سپاهان دروازه آبی‌پوشان تهرانی را گشوده است.

 

حال نوبت به چهار بازیکن 2 گله می‌رسد. امید عالیشاه، هر 2 بار با پیراهن پرسپولیس موفق شده دروازه استقلال را باز کند. دانیال اسماعیلی‌فر هر دو گلش به استقلال را زمانی به‌ثمر رسانده که بازیکن ذوب‌آهن بود. وحید امیری و مهدی ترابی نیز یک گل با پیراهن پرسپولیس و یک گل هم با لباس یک تیم تهرانی دیگر یعنی سایپا (مهدی ترابی) و نفت (وحید امیری) به تور دروازه تیم آبی‌پوش پایتخت چسبانده‌اند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و یاسین سلمانی نفراتی هستند که یک‌مرتبه موفق به گلزنی برابر استقلال شده‌اند. به جز نعمتی که این کار را دربی انجام داده، 3 بازیکن دیگر به ترتیب در تیم‌های راه‌آهن، ملوان و سپاهان موفق به انجام این مهم شده‌اند.

 

از این جمع 10 نفره یاسین سلمانی و وحید امیری به دلیل مصدومیت امکان بهبود رکوردشان را در این بازی ندارند و دلیل آن هم مصدومیتی است که برای این 2 بازیکن به وجود آمده و باعث شده تا آن‌ها نتوانند در این مسابقه به میدان بروند.

 

هفت استقلالی با آقای گلی ارسلان مطهری

هفت بازیکن لیست کنونی استقلال سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و مجموعا 13 مرتبه توانسته‌اند توپ را به تور دروازه سرخ‌پوشان بچسبانند. صدرنشین این لیست امیرارسلان مطهری است. مهاجم ذخیره و حتی سکونشین این هفته‌های استقلال تبحر فراوانی در گلزنی برابر پرسپولیس دارد و به جز چهار گلی که در دربی پایتخت به‌ثمر رسانده، یک‌بار هم با لباس نفت تهران توانست به تیم سرخ‌پوش تهرانی گل بزند.

 

دومین گلزن برتر کسی نیست جز پیمان بابایی. دیگر مهاجم ناآماده این فصل آبی‌پوشان نه در لباس این تیم، بلکه در قامت بازیکن تراکتور و همچنین ماشین‌سازی موفق شد به ترتیب 2 و یک بار مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شود تا سابقه سه گل زده برابر حریف پنجشنبه استقلال را داشته باشد.

 

پنج بازیکن دیگر استقلال یک مرتبه موفق شدند به پرسپولیس گل بزنند. آرمان رمضانی زمانی که در عضویت سایپا بود توانست به تیم سابقش گل بزند. آرمین سهرابیان پیراهن گل‌گهر سیرجان را می‌پوشید که موفق شد دروازه گل‌گهر را باز کند. مهرداد محمدی، در بازی به‌یادماندنی پرسپولیس و راه‌آهن در لیگ پانزدهم، تنها گل تیمش را وارد دروازه سرخ‌پوشان کرد. محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی نیز فصل قبل نام خود را در لیست گلزنان به پرسپولیس قرار دادند.

 

باید دید از این جمع هفت‌نفره کدام یک در دربی پیش رو می‌توانند بازهم طعم گلزنی برابر پرسپولیس را بچشند.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا