آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آیا تاتنهام کونته را به خاطر اظهار نظر جنجالی اش در مورد باشگاه اخراج می کند ؟

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تاتنهام در اظهارات جنجالی نه تنها بازیکنان تاتنهام بلکه شهرت این باشگاه را هم زیر سوال برد .

آنتونیو کونته هرگز از انتقاد علنی از تیم هایی که مدیریت می کند پا پس نمی کشد، و زمانی که آماده جدایی است، این موضوع را کاملاً واضح بیان می کند. برای ماه‌ها، او طوری صحبت می‌کرد که گویی آماده است تا تابستان امسال از تاتنهام برود.

 

پس از تساوی 3-3 تاتنهام مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه، کونته اظهارات باورنکردنی – حتی برای باشگاه – کرد که ممکن است از مرزها عبور کرده باشد. او بازیکنان را به دلیل “خودخواه” بودن وقتی که تاتنهام 3-1 از ساوت‌همپتون پیش بود ولی با دریافت دو گل از این تیم پیروزی را از دست دادند بسیار سرزنش کرد. بیشتر نگران کننده برای هواداران اسپرز این است که او پیشنهاد کرد شکست در ساختار باشگاه است. حتی اگر ممکن است حقیقتی در مبارزات تاتنهام برای پیروزی بزرگ وجود داشته باشد، این چیزی نیست که یک سرمربی فعال می گوید.

 

کونته گفت : “آنها اینجا به آن عادت کرده اند.” “آنها برای چیز مهمی بازی نمی کنند. آنها نمی خواهند تحت فشار بازی کنند، آنها نمی خواهند تحت استرس بازی کنند. در این راه آسان است. داستان تاتنهام این 20 سال است. مالک وجود دارد اما آنها هرگز چیزی را نبردند . چرا؟”

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

آیا تاتنهام باید اظهارات او را به عنوان بی احترامی کافی برای اخراج فوری او ببیند، یا این امر از سوی سازمانی که دارای ایراداتی است که ارزش شناسایی دارد بسیار حساس است یا خیر .

منبع:www.goal.com
8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا