آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آتش‌بازی پادشاه در فلوریدا؛ ۲ گل و یک پاس گل در شب پیروزی میامی

آتلانتا به صدمین باشگاهی تبدیل شد که مسی مقابل آن گل می‌زند.

بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های «جام لیگ‌ها»ی مکزیک و آمریکا، ۲ تیم اینترمیامی و آتلانتایونایتد در ورزشگاه اختصاصی DRV PNK به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری قاطع و ۴ بر صفر یاران لیونل مسی به پایان رسید. فوق‌ستاره آرژانتینی در نخستین حضور خود در ترکیب اصلی و به عنوان کاپیتان تیم تاتا مارتینو ۲ گل نخست تیمش را به ثمر رساند؛ پیش از آن که در نیمه دوم زمینه‌ساز گل چهارم شود. میامی با این پیروزی در صدر جدول گروه سوم جنوب قرار گرفت و صعود خود به دور حذفی را قطعی کرد. آتلانتا یونایتد در جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا با ۳۵ امتیاز در رده هفتم و موقعیت صعود مستقیم به مرحله حذفی قرار دارد و کسب پیروزی قاطع و شیرین مقابل این تیم امید هواداران اینتر میامی برای بازگشت به کورس رقابت بر سر صعود به پلی‌آف لیگ را دوچندان کرد.

لیونل مسی که در نخستین دیدار میامی در این رقابت‌ها مقابل کروز آزول در نیمه دوم از روی نیمکت به زمین آمده‌ بود، این بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت؛ درست مانند سرخیو بوسکتس، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰. همبازیان سابق در تیمِ یکسره برنده بارسلونا زمان زیادی برای هنرنمایی احتیاج نداشتند و روی پاس دیدنی و بلند بوسکتس به پشت دفاع آتلانتا، نخستین گل میزبان در دقیقه ۸ به ثمر رسید. شلیک اول قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ به تیر عمودی سمت راست دروازه برخورد کرد اما خود او روی توپ برگشتی دروازه برد گوزان را به لرزه درآورد؛ هرچند این تازه آغاز شب دشوار دروازه‌بان ۳۸ ساله بود.

در اواسط نیمه نخست و در لابلای حملات مداوم میامی، بار دیگر نوبت به مهاجم سابق پاری‌سن ژرمن رسید که روی پاس رو به عقب روبرت تیلور توپ را از خط دروازه آتلانتا عبور دهد. خود تیلور پیش از آنکه نیمه نخست به پایان برسد با یک ضربه فنی و دیدنی از سمت چپ محوطه به گوشه دورتر دروازه گوزان فرستاد تا حساب کار ۳ بر صفر شود. این پایان کار نبود و لیونل مسی، برنده ۷ توپ طلای فوتبال جهان در ابتدای نیمه دوم در یک ضد حمله سریع با یک پاس در عمق زیبا روبرت تیلور، بال چپ فنلاندی میامی را صاحب توپ کرد تا جشن و سرور هواداران حاضر در ورزشگاه اختصاصی باشگاه اینتر میامی با به ثمر رسیدن گل چهارم تکمیل شود.

گروه نرم افزاری ماهور

میامی هر ۲ مسابقه خود را در این گروه با پیروزی پشت سر گذاشت و صدرنشینی خود را قطعی کرد. حریف این تیم در مرحله حذفی هنوز مشخص نشده و یاران مسی در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان حریف خود خواهند بود. آتلانتا به صدمین باشگاهی تبدیل شد که لیونل مسی موفق به گلزنی مقابل آن می‌شود.

56 / 100

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا