آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ادعای اینزاگی در مورد دعوای لوکاکو و مارتینز بر سر زدن پنالتی

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، تصمیم‌گیری در مورد زدن پنالتی را به لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو واگذار کرد.

اینتر شب گذشته در شرایطی 1-2 مغلوب اسپتزیا شد که یک ضربه پنالتی توسط لائوتارو مارتینز از دست داد. روملو لوکاکو که خودش را پنالتی زن اول تیم می‌داند، قبل از اقدام لائوتارو برای ضربه زدن اعتراض خود را نشان داده و صحنه‌ای جنجالی خلق کرد. حالا سیمونه اینزاگی ضمن ابراز ناامیدی از این شکست، مدعی شد تصمیم‌گیری با خود لائوتارو و لوکاکو است و چنین جنجالی در این تیم سابقه نداشته است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: ناامید هستیم و شب بدی داریم، اما روز سه‌شنبه بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در پیش است. تردیدی وجود ندارد که این باخت دردناک است، اما این شکستی متفاوت از بقیه بود. در فوتبال، هیچ لطف و تخفیفی شامل حال شما نمی‌شود و ما بهای اشتباهات خود را پرداختیم. صحیح نیست که اینتر به اسپزتیا ببازد و ما بعد از این باخت نمی‌خوابیم.

 

من مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرم، اما بازیکنان اینتر تمام تلاش خود را کردند و ما فقط به اندازه کافی فرصت‌طلب نبودیم. این فوتبال است و شکست‌ شما را قوی‌تر می‌کند. ما در این فصل به خصوص خارج از خانه خیلی مغلوب نشدیم، پس طبیعتا نتیجه رضایت‌بخش نیست.

گروه نرم افزاری ماهور

جنجال سر پنالتی نزدن روملو لوکاکو و خراب شدن ضربه لائوتارو؟ لوکاکو و لائوتارو هر دو پنالتی‌زن اینتر هستند. آن‌ها هر دو در زمین بودند و این اتفاق هرگز در گذشته رخ نداده بود. تصمیم‌گیری با خودشان است و البته دراگوفسکی یک عکس‌العمل عالی نشان داد. من روی پنالتی تمرکز نمی‌کنم، بلکه فکر من بیشتر معطوف به 20 الی 30 ضربه‌ای که به سمت دروازه زدیم است.

 

ما باید بهتر عمل می‌کردیم و پس از اینکه به گل تساوی رسیدیم، بی‌تردید نباید یک پنالتی دیگر می‌دادیم. ما به کمپ تیم برمی‌گردیم و آنجا می‌خوابیم، بنابراین تمام زمان لازم برای ارزیابی این شکست را داریم. این باخت دردناک بود، اما باید به مسیرمان ادامه دهیم. ما بعد از سوت پایان به سمت هواداران رفته و از آن‌ها تشکر کردیم. واضح است که آن‌ها خوشحال نبودند، اما تیم تمام توان خود را به کار گرفت. فصل گذشته ما در بازی‌های خارج از خانه بسیار متفاوت عمل کردیم. من به بدشانسی در فوتبال اعتقادی ندارم، شما خودتان شانس را به دست می‌آورید و ما به اندازه کافی در ضربات پایانی مصمم نبودیم.”

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا