آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

استعفای عنایتی از هدایت نفت مسجدسلیمان

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به کار خود در این تیم پایان داد تا سومین سرمربی مستعفی نفت باشد .

رضا عنایتی بامداد امروز (سه‌شنبه) استعفای خود را از سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد. وی پیش‌تر گفته بود اگر بخشی از مشکلات مالی نفتی‌ها تا پیش از دیدار با نساجی مازندران حل نشود، از نفت MIS جدا می‌شود و حالا وعده خود را محقق کرد.

 

تیم نفت روز گذشته در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، مقابل نساجی مازندران به تساوی 2-2 رسید و همچنان شش امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارد.

عنایتی سومین سرمربی نفت مسجدسلیمان در این فصل پس از رضا مهاجری و ابراهیم اشکش بود.

 

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی مستعفی نفت شب گذشته درباره تصمیم خود گفت: بعد از بازی یکسری اتفاقات رخ داد که با خصوصیات اخلاقی من جور در نمی آید. اگر قرار است تیم به موفقیت برسد باید آرامش کافی داشته باشد. در نشست خبری بازی با پرسپولیس هم یکسری اتفاقات رخ داد.

 

وی تاکید کرد: یکی دو تا از دوستان نمی دانم چه مشکلی با باشگاه دارند. آنها دوست دارند جو تیم را به هم بریزند. می خواهند سنگ اندازی کنند. خط قرمز من، تیم و مردم خوب مسجد سلیمان هستند. اما نمی توانم این بی احترامی را تحمل کنم. این اتفاق بعد از بازی با نساجی هم رخ داد. برای تیم مسجد سلیمان آرزوی موفقیت می کنم. نمی توانم یکسری چیزها را تحمل کنم.

 

عنایتی خاطرنشان کرد: از همه مردم خوب مسجد سلیمان تشکر می کنم ولی دیگر نمی توانم با این شرایط ادامه بدهم. ان شاءالله در ادامه مسیر موفق باشند.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا