آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آتش‌بازی پرتغال در شب غیبت رونالدو؛ فستیوال ۹ گله سلسائوی سرخ

پرتغال با ۹ گل لوکزامبورگ را در هم کوبید.

رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا دیشب با برگزاری ۵ مسابقه از ۲ گروه ادامه پیدا کرد که طی آن پرتغال در شبی که کریستیانو رونالدو، ستاره گلزن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، با نتیجه قاطع ۹ بر صفر از سد لوکزامبورگ گذشتند و کرواسی با تک‌گل آندره کراماریچ، ارمنستان را با شکست مواجه کرد.

 

گلباران در آلگاوره

کریستیانو رونالدو به دلیل دریافت کارت زرد در مقابل ایسلند و اسلواکی مسابقه خانگی دیشب تیمش مقابل لوکزامبورگ را از دست داد تا یک فرصت مسلم برای افزایش تعداد گل‌های ملی ستاره النصر به باد برود. لوکزامبورگ در هر ۳ مسابقه قبلی به پیروزی دست یافته بود اما شاگردان روبرتو مارتینز درست مانند مسابقه رفت اجازه نفس کشیدن به حریف ندادند و در نهایت با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسیدند.

گونسالو ایناسیو، مدافع وسط اسپورتینگ در ابتدا و انتهای نیمه نخست روی ۲ ارسال از برونو فرناندز ۲ بار دروازه حریف را با ضربه سر گشود؛ در حالی که در اواسط نیمه اول پای گونسالو راموس، مهاجم جدید ‌پاریس هم ۲ بار به گل باز شده بود. قبل از اینکه نیمه دوم به نیمه برسد، دیوگو ژوتا و ریکاردو هورتا با ۲ شلیک از آستانه محوطه جریمه حساب کار را ۶ بر صفر کرده بودند، اما این پایان کار نبود و ژوتا در دقیقه ۷۷ با بهره‌گیری از توپ برگشتی اختلاف را به ۷ رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

برونو فرناندز بعد از ثبت ۳ پاس گل تشنه گلزنی بود و در دقیقه ۸۳ روی پاس اوتاویو بالاخره این فرصت را به دست آورد؛ دقایقی قبل از آنکه ژائو فلیکس، ستاره جدید بارسلونا نتیجه را ۹ بر صفر کند.

در دیگر دیدارهای این گروه ایسلند با گل فینبوگاسون در دقیقه ۹۱ از سد بوسنی گذشت و اسلواکی با ۳ گل مقابل لیختن‌اشتاین به برتری رسید. جالب اینکه هر ۳ گل اسلواکی در این مسابقه در محدوده ۶ دقیقه اول مسابقه به ثمر رسید. در جدول این گروه پرتغال با کسب هر ۱۸ امتیاز ممکن صدرنشین است و اسلواکی با ۱۳ امتیاز بالاتر از لوکزامبورک (۱۰)، بوسنی (۶) و ایسلند (۶) قرار دارد.

 

گل ۳ امتیازی کراماریچ

با وجود فرصت‌سوزی‌های مکرر شطرنجی پوشان، گل آندره کراماریچ در دقیقه ۱۴ برای پیروزی تیم ملی این کشور مقابل ارمنستان کافی بود و کرواسی با کسب این ۳ امتیاز خارج از خانه در صدر جدول این گروه قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه تیم ملی ولز با ۲ گل مقابل لتونی به پیروزی رسید و شانس خود برای صعود به یورو ۲۰۲۴ را زنده نگه داشت. پنالتی آرون رمزی، ولز را در دقیقه ۲۹ پیش انداخت اما آتش اژدها تا ششمین دقیقه وقت‌های تلف‌شده و شلیک دیوید بروکس تازه‌وارد روی یک ضد حمله سریع خاموش ماند.

در جدول این گروه کرواسی و ترکیه با ۱۰ امتیاز صدرنشین هستند و ارمنستان و ولز با ۷ امتیاز در تعقیب آنها قرار دارند.

64 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا