آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آخرین خرید الاتحاد با ۱۳۰۰ میلیارد از اسپانیا آمد!

باشگاه الاتحاد به صورت رسمی از به خدمت گرفتن لوئیز فیلیپه، مدافع ایتالیایی رئال بتیس، خبر داد.

تیم فوتبال الاتحاد در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی، موفق شد که با باشگاه رئال بتیس بر سر جذب لوئیز فیلیپه به توافق برسد و این مدافع ایتالیایی با انتقالی به ارزش 25 میلیون یورو (بیش از 1300 میلیارد تومان) راهی فوتبال عربستان شد.

 

الاتحاد که پس از مصدومیت رباط صلیبی کاپیتان و مدافع مصری خود یعنی احمد حجازی به دنبال تقویت خط دفاعی‌اش بود، با گزینه‌های متعددی نظیر سرخیو راموس، رافائل واران، مارکینیوش، کوناته، گوستاوو گومز و… وارد مذاکره شد ولی در نهایت توافق بتیس را برای انتقال لوئیز فیلیپه به دست آورد.

 

این مدافع ایتالیایی 144 بازی برای لاتزیو انجام داد و تابستان سال گذشته بود که راهی رئال بتیس شد و پس از تنها یک فصل حضور در این تیم، در سن 26 سالگی راهی عربستان شد تا به عنوان جانشین احمد حجازی در خط دفاعی الاتحاد به میدان برود.

گروه نرم افزاری ماهور

با به خدمت گرفتن فیلیپه، حالا شمار بازیکنان خارجی الاتحاد به عدد 9 می رسد و این بدان معناست که مدیریت باشگاه پس از مشورت با کادرفنی، ناچار است تا یکی از بازیکنان خارجی خود را از فهرست این فصل کنار بگذارد و تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی، برای جدایی با یکی از بازیکنان خود به توافق برسد.

 

الاتحاد عربستان در حال حاضر، کریم بنزما، مارسلو گروهه، عبدالرزاق حمدالله، انگولو کانته، فابینیو، لوئیز فیلیپه، ایگور کورنادو، ژوتا و رومارینیو بازیکنان خارجی الاتحاد هستند و باید دید کدام‌یک از این نفرات از تیم جدا می‌شوند. در حال حاضر، شایعات زیادی پیرامون جدایی رومارینیو و ژوتا وجود دارد.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا