آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان شنبه ۲۷ خرداد؛ سرقت بزرگ در لندن

آرسنال بعد از فصل خوبی که پشت سر گذاشت، خود را برای معرفی دو خرید مهم از تیم‌های همشهری آماده می‌کند.

بیشتر باشگاه‌های بزرگ اروپایی در نقل و انتقالات تابستانی، نگرانی بابت انتخاب سرمربی ندارند و با مربی فصل پیش‌شان، وارد فصل جدید خواهند شد. اوضاع پاری‌سن‌ژرمن اما متفاوت است. آن‌ها در کنار پرونده فروش امباپه، باید به فکر یک مربی جدید هم باشند. نام یولیان ناگلزمن از بین گزینه‌های پاریسی‌ها خط خورده و حالا، تیاگو موتا و میکل آرتتا اهداف تازه این باشگاه هستند.

 

تکذیب حضور «دمبله» در پاریس

مصاحبه دمبله با مارکا: «هیچ ارتباطی بین من و پاری‌سن‌ژرمن وجود ندارد، بارسا پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۷ را ارائه داده است و مذاکرات در جریان است.»

 

همه منتظر سانتیاگو برنابئوی جدید

به گزارش رلوو، رئال مادرید تصمیم دارد به منظور آماده شدن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بار دیگر درخواست خود برای انجام ۳ بازی نخست فصل در خانه حریفان را ارائه دهد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

«تیاگو موتا» گزینه جدید هدایت پاریس

به نقل از متئو مورتو، پس از آن که مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن با ناگلزمن در لحظات آخر به طور ناگهانی به بن بست خورد و حضور مربی آلمانی کنسل شد، حالا باشگاه فرانسوی به دنبال جذب هافبک دفاعی سابق این باشگاه برای جانشینی کریستوف گالتیه است.

 

اعتراض بایرن به مذاکره بارسا و «کیمیش»

هربرت هاینر، درباره پیشنهاد بارسلونا به کیمیش: «من نمی‌فهمم چرا بارسلونا آشکارا و تهاجمی با بازیکن تحت قرارداد ما صحبت می‌کند. کیمیش سنگ بنای مطلق ترکیب بایرن است و فروشی نیست!»

 

ستاره‌های هم‌شهری در مسیر امارات

به گزارش اسکای آلمان، آرسنال در حال مذاکره بر سر دکلان رایس و کای هاورتز است و مطمئن است که هر دو بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

 

قطع همکاری اسپانسر والنسیا با خفاش‌ها

به گزارش رلوو، شرکت کازو با استفاده از اتفاقات رخ داده برای وینیسیوس جونیور در مستایا، با پرداخت یک میلیون یورو قرارداد همکاری‌اش با والنسیا را به شکل یک طرفه فسخ کرده است.

ستاره‌های یووه در لیست فروش

به نقل از جیووانی آلبانسه، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس، پس از فروش دژان کولوسفسکی، یووه برای فروش سایر بازیکنان مازاد تلاش خواهد کرد. هفته آینده گالاتاسرای مذاکراتی حول مک‌کنی با بیانکونری انجام خواهد داد و استون‌ویلا نیز به آرتور ملو علاقه‌مند است. همچنین ولاهویچ و کیه‌زا در صورت دریافت پیشنهادهای مناسب، برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

رئال مادرید قرارداد «خوسلو» را قطعی کرد

فرمول قرارداد خوسلو و رئال مادرید: «انتقال قرضی تا ژوئن ۲۰۲۴ با پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به اسپانیول، و بند خرید اختیاری 1.5 میلیون یورویی در انتهای فصل آینده.»

 

پسر «بکام» همبازی «مسی» نخواهد شد

رومئو بکهام، فرزند ۲۰ ساله دیوید که در اینترمیامی حضور دارد اما در فصل نقل و انتقالات زمستانی به طور قرضی برنتفورد پیوست، همچنان به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد وهم بازی مسی نخواهد شد.

 

آبی‌های لندن به دنبال «نیکلاس جکسون»

به نقل از فابریتزیو رومانو، هفته آینده پیشنهاد رسمی چلسی به ویارئال ارائه خواهد شد و قرار است ۳۵ میلیون یورو بند آزادسازی مهاجم سنگالی به زیردریایی‌ها پرداخت شود.

 

پیشنهاد 50 میلیونی برای «مانت»

چلسی قیمتی 70 میلیون پوندی را برای مانت اعلام کرده و این موضوع باعث شده بسیاری از تیم‌ها از خرید این هافبک صرف نظر کنند. در این میان منچستریونایتد به صورت جدی پیگیر خریدن او از چلسی است اما مبلغ مورد نظر 2 تیم با هم تفاوتی 20 میلیون پوندی دارد.

 

میلان «تورام» را از چنگ پاریس در می‌آورد

میلان که قصد ندارد مارکوس تورام باکیفیت را به سادگی از دست بدهد، برای جذب این بازیکن پیشنهاد خود را تغییر داده تا از اضافه شدن او تا حدودی مطمئن باشد.

 

استون ویلا «مونچی» را استخدام کرد

استون ویلا در بیانیه‌ای اعلام کرد مونچی که پیش از این به عنوان مدیر ورزشی در سویا انجام وظیفه می‌کرد، پس از استعفا از این تیم به استون ویلا پیوسته است.

پاری‌سن‌ژرمن با «آرتتا» وارد مذاکره شد

«رادیو مونت‌کارلو» فرانسه خبر داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تماس‌هایی با آرتتا داشته‌ و لوئیس کامپوس مدیر ورزشی تیم فوتبال PSG هم در هفته‌های گذشته مذاکراتی با این مربی اسپانیایی برای احتمال حضورش روی نیمکت این تیم فرانسوی داشته است.

 

پیشنهاد فیورنتینا برای خرید «رتگی»

سایت توتومرکاتووب ایتالیا اعلام کرد که باشگاه فیورنتینا برای خرید متئو رتگی، مهاجم تیم فوتبال بوکاجونیورز آرژانتینی که به صورت قرضی در تیم تیگره بازی می‌کند؛ با مدیران باشگاه اصلی او وارد مذاکره شده است.

 

بایرن مونیخ در اندیشه جذب «واکر»

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «ESPN»؛ بایرن مونیخ در حال مذاکره با کایل واکر است، این در حالی است که مدیران منچسترسیتی آماده جدا کردن مسیرشان از این مدافع انگلیسی در این تابستان هستند.

 

کاپیتان بارسا در یک قدمی پیوستن به «مسی»

فران مارتینز، خبرنگار موندو نوشت: «اینترمیامی تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند یک بازیکن مهم را پس از انتقال مسی به ثبت رساند. قرارداد جوردی آلبا در چند روزی آتی نهایی خواهد شد.»

 

«کولیبالی» در رادار الهلال

سایت «سعودی اسپورت» خبر داد باشگاه الهلال برای جذب کالیدو کولیبالی مدافع چلسی اقدام کرد. کولیبالی فصل گذشته با مبلغ نجومی از ناپولی به چلسی آمد و الهلال با ارائه پیشنهاد وسوسه برانگیز به دنبال شکار این مدافع تراز اول دنیاست.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا