آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرسنال، راه بردن را فراموش کرده است؛ هدیه بزرگ مویس به سیتیزن‌ها

آرسنال با تساوی 2-2 مقابل وستهام، سرنوشت قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرد.

وستهام عصر امروز از ساعت 16:30 به وقت تهران میزبان آرسنال بود و درحالی که شاگردان آرتتا به تبع پیروزی روز گذشته سیتی مقابل حریفش به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند از کسب آن عاجز ماندند و 2 امتیاز بسیار حساس در لندن استادیوم جا ماند.

در این دیدار تا دقیقه 10 آرسنالی‌ها موفق شدند 2 بار دروازه میزبان را باز کنند،. در ادامه سعید بن‌رحما از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند. ابتدای نیمه دوم بوکایو ساکا این شانس را داشت تا بار دیگر دروازه وستهام را با استفاده از ضربه پنالتی باز کند اما از عهده انجام این کار برنیامد و یک دقیقه بعد، بوون موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

در نهایت شاگردان مویس با مدیریت کردن بازی و درحالی که شانس پیش افتادن در این دیدار را هم با بی‌دقتیِ آنتونیو از دست دادند، یک امتیاز حساس در خانه نگه داشتند تا حاشیه امن‌تری نسبت به منطقه سقوط در اطرافشان ببینند. آرسنال هم حالا اختلاف امتیازش با یک دیدار بیشتر نسبت به سیتی را با این تیم به 4 کاهش یافته می‌بیند و دیگر سرنوشت قهرمان شدن یا نشدن در دستان خودش نیست و به‌ نظر آخرین فرصتش برای تثبیت صدرنشینی، کسب امتیاز از استادیوم اتحاد خواهد بود.

مارتین اودگارد در این دیدار گل دوم آرسنال را به تور دروازه چسباند و با هشتمین گل خارج از خانه‌اش بهترین و گلزن‌ترین هافبک تاریخ آرسنال در مسابقات لیگ برتر لقب گرفت که موفق به باز کردن دروازه تیم‌های رقیب در خانه خودشان می‌شود. شاگردان آرتتا حالا فشارها روی خود را بیشتر شده می‌بینند و برای دومین بازی متوالی از حفظ برتری 2 گله عاجز مانده‌اند. این تیم برای دومین دیدار متوالی به حریف پنالتی داده‌ و این عملکرد ضعیف در خط دفاعی از سپتامبر 2019 برای توپچی‌ها تکرار نشده بود.

آن زمان آرسنالی‌ها در 3 دیدار متوالی پنالتی اهدا کردند و حالا باید امیدوار باشند در دیدار آینده مقابل ساوتهمپتون پیش از تقابل حساس با سیتی این رکورد را نشکنند. این اولین بار در تاریخ آرسنال بود که شاگردان آرتتا در ۲ دیدار متوالی، پیروزی 2 گله را در پایان دیدار از دست رفته می‌بینند و در تاریخ لیگ برتر پیش از این تنها 4 تیم سابقه بر جای گذاشتن چنین رکوردی داشتند.

گروه نرم افزاری ماهور
56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا