آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا؛ افتتاحیه داغ و بدون گل در شب پیروزی لایپزیش

۹ واکنش از نیک پوپ منجر به یک امتیاز ارزشمند نیوکاسل در خانه میلان شد.

هفته اول از دور گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰:۱۵ با برگزاری ۲ مسابقه آغاز شد که طی آن مسابقه حساس نیوکاسل و میلان در گروه ششم با تساوی بدون گل به اتمام رسید و شاگردان مارکو رز در لایپزیش در خانه تیم جنگنده یانگ بویز به برتری دشوار ۳ بر یک دست یافتند.

 

توقف میلان در سن سیرو 

بازگشت نیوکاسل به رقابت‌های اروپایی به گونه‌ای که مطلوب هواداران باشد، آغاز نشد اما کلاغ‌ها با وجود نمایش تدافعی، موفق به کسب یک امتیاز حیاتی در خانه میلان شدند. بازی با سلطه و سیطره کامل میلان بر توپ و میدان آغاز شد. نیوکاسل عقب نشست و دروازه این تیم بارها با حملات متعدد میزبان به خطر افتاد. نیوکاسلی‌ها برای شلیک نخستین شوت به سمت دروازه ۳۸ دقیقه صبر کردند؛ در حالی که تا آن لحظه ۱۵ شوت به سمت دروازه نیک پوپ رفته بود و دروازه‌بان سابق برنلی با ۷ واکنش دیدنی مانع به گل رسیدن شاگردان پیولی شد.

شلیک تومازو پوبگا از پشت محوطه با عکس‌العمل دیدنی همراه بود و دقایقی بعد ضربه سر چکشی ژیرو راهی به دروازه پیدا نکرد؛ پیش از آنکه پوپ ضربه سر تئو هرناندز را روی ارسال خطرناک کرونیچ به بیرون بفرستد.

گروه نرم افزاری ماهور

جدی‌ترین موقعیت میلان در نیمه نخست در دقیقه ۳۴ رقم خورد؛ جایی که حرکت پا به توپ و تکنیکی لیائو در نهایت به زمین خوردن او قبل از شلیک آخر همراه شد. توپ در نهایت با پاس به عقب به پوبگا رسید اما شلیک هافبک ۲۴ساله روی خط دروازه توسط جیکوب مورفی بی ثمر ماند.

در نیمه دوم اوضاع بازی تفاوت چندانی نکرد. امید تیم ادی هاو به ضد حملات بود و پیولی تلاش می‌کرد با تعویض‌های پی‌درپی دقت و خطر حاصل از حملات تیمش را بالا ببرد. پولیشیچ، لیائو و تئو هرناندز چندین موقعیت متوالی را از دست دادند. در دقایق پایانی با مصدومیت بازیکنان، پیولی ناچار به انجام ۲ تعویض اجباری شد. روبن لوفتوس چیک جای خود را به یونس موسی داد و مایک مانیان به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد تا اسپورتیلو در دقایق پایانی وظیفه حفاظت از دروازه را به عهده بگیرد. با وجود ادامه حملات روسونری در دقایق پایانی، نیوکاسل در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده در آستانه باز کردن دروازه قرار گرفت. شلیک لانگستف با مهار اسپورتیلو راهی به چارچوب نیافت تا بدون شکستن طلسم دروازه‌ها، مسابقه حساس ۲ تیم با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

برتری شیرین آلمانی‌ها

در دیگر دیدار زودهنگام لایپزیش با ۳ گل از سد یانگ بویز گذشت. بازی با حملات غافلگیرکننده و ناگهانی تیم میهمان آغاز شد و یاران لایپزیش در همان ۳ دقیقه نخست ۴ بار دروازه آنتونی راچیوپی را تهدید کردند تا اینکه روی ارسال داوید رائوم، محمد سیماکام با ضربه سر دروازه یانگ بویز را باز کرد. این پنجمین گل مدافع وسط فرانسوی با پیراهن لایپزیش بود. دقایقی بعد خاوی سیمونز می‌توانست روی یک ضد حمله برتری را دبرابرو کند اما شلیک او با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت تا با وجود حاکمیت لایپزیش بر توپ و میدان، یانگ بویز به گل تساوی دست پیدا کند. فیلیپ اورگینیک توپ را به مشاک الیا رساند و مهاجم اهل جمهوری دموکراتیک کنگو با یک ضربه دقیقه از روی خط محوطه جریمه دروازه یانیس بلاسویش را باز کرد و ورزشگاه مملو از تماشاگر ونک دورف به مرز انفجار رسید. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید و در نیمه دوم هم شرایط تغییر چندانی نکرد. ضربه سر بنجامین ششکو روی ارسال رائوم به تور دروازه میزبان رسید اما پرچم بالارفته کمک داور به نشانه آفساید توسط داوران VAR مورد تایید قرار گرفت. دقایقی بعد گانوولا موفق به تهدید جدی دروازه بلاسویش شد اما مهار عالی دروازه‌بان ۳۲ ساله، اجازه گلزنی را نداد و تنها یک دقیقه بعد ایکساور اشلاگر با یک ضربه دیدنی از بیرون محوطه جریمه لایپزیش را به گل دوم رساند.

شلیک محشر مهاجم اتریشی پایان کار نبود و ششکو در وقت‌های تلف‌شده روی یک ضد حمله بار دیگر دروازه میزبان را گشود. پاس هنریکس در موقعیت ۲ در مقابل یک به یار تعویضی اهل اسلوونی رسید و او در فریب دروازه‌بان کار دشواری پیش رو نداشت تا لایپزیش برتری خود را تثبیت کند.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا