آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلبا: حیف بود که من بروم و مسی برگردد

جوردی آلبا،‌ مدافع اسپانیایی، توضیح می‌دهد برای اینکه یک فرد خودخواه در نظر گرفته نشود بارسلونا را ترک کرده است.

جوردی آلبا، مدافع چپ کهنه‌کار سابق بارسلونا، نزدیک به سه هفته پیش به صورت رسمی در ورزشگاه نوکمپ مراسم خداحافظی‌اش را برگزار کرد.

 

آلبا با پیراهن بارسا 7 لالیگا، یک لیگ قهرمانان، یک جام جهانی باشگاه‌ها، 5 کوپادل‌ری، یک سوپرجام اروپا و 4 سوپرجام اسپانیا را فتح کرد.

 

آلبا در گفتگو با روزنامه اسپورت اسپانیا درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. او در توضیح لحظه‌ای که تصمیم به خداحافظی گرفته بود، گفت: “من با همسرم در خانه بودم. ویدیویی را که برای اعلام آماده کرده بودیم، تماشا کردیم و هر دو گریه کردیم. تصمیم سختی بود، روزهای بسیار سختی بود، اما فکر می‌کنم بهترین کار را برای خودم و باشگاه انجام داده‌ام. هر دو طرف خوشحال هستند، لحظه مناسبی بود. فکر می‌کنم بهترین کار را کرده‌ام.”

گروه نرم افزاری ماهور

در آخرین بازی و مراسم خداحافظی بسیار احساساتی بودید. آیا این یک خداحافظی کامل بود؟

 

برای من شاید. روز گذشته با خانواده و دوستانم درباره آن بحث می‌کردیم. این یک تصمیم دشوار بوده که در زمان مناسب گرفته شده است. من با عشق همه مردم می‌روم، نه تنها در خیابان یا شبکه‌های اجتماعی، بلکه در نوکمپ. انتظار حمایت و تشویق اینگونه از هواداران را نداشتم. تصور می‌کردم که قرار است مرا تشویق کنند، اما نه اینکه اینقدر محبت ببینم. خوشحال می‌روم، چون مردم دید‌اند که من همیشه سعی کرده‌ام همه چیز را برای باشگاهم بدهم. خیلی خوشحال جدا می‌شوم.

آیا زمانی وجود داشته که احساس کردی باشگاه یا هواداران نسبت به شما بی‌انصافی کرده‌اند؟

 

نه، اصلا. من همیشه برای باشگاه و هواداران ارزش زیادی قائلم. بسیار سپاسگزارم که رئیس باشگاه علناً برای وضعیت مالی من ارزش قائل شد. همان‌طور که قبلاً بارها گفته بود، کاملاً واضح بود که خوان لاپورتا تمام تلاش خود را برای کمک به هیئت مدیره انجام خواهد داد. من سال بعد و یک بند تمدید اختیاری برای یک فصل دیگر داشتم که نمی‌دانم همه می‌دانند یا خیر. اگر خودخواه بودم، می‌ماندم: قرارداد داشتم، در خانه بودم و نزدیک خانواده‌ام. من فکر می‌کنم صادقانه‌ترین کار، با این حال، رفتن بود. واکنش هواداران وقتی در بازی مقابل مایورکا تعویض شدم، این را نشان داد. اشک من از تمام کارهای انجام شده سرازیر شد و برای تشکر از هواداران بود. احساس می‌کردم بسیار ارزشمند هستم. مطمئناً، آن روزی بود که احساس می‌کردم بیشتر باارزش شده‌ام. هواداران همیشه با من خیلی خوب بوده‌اند.

 

دوست داشتی که لیونل مسی امسال به نوکمپ برگردد؟

 

بله، حیف بود که همان موقع که من می‌رفتم برمی‌گشت، اما البته دوست داشتم برگردد (می‌خندد). او بازیکن دلخواهی است و بارسلونا را دوست دارد. این سوال به موضوع “فیرپلی مالی” بستگی داشت، اما من متقاعد شده‌ام که او دوست داشت به اینجا بیاید. هم باشگاه و هم لئو می‌خواستند دوباره به هم بپیوندند.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا