آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

قطعی: سومین بارسایی در اینتر میامی

جوردی آلبا، ستاره سابق بارسلونا، به هم‌تیمی‌های سابقش، یعنی لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، ملحق می‌شود.

خورخه ماس، مالک باشگاه اینترمیامی، اعلام کرد که جوردی آلبا، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا، به اینتر میامی ملحق می‌شود. به این ترتیب آلبا به لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا ملحق می‌شود.

ماس امروز پس از پایان تمرین این تیم در جمع خبرنگاران گفت: “جوردی آلبا امروز قرارداد امضا می‌کند.”

ماس تایید کرد که دیه‌گو گومز، مدافع ملی‌پوش 20 ساله پاراگوئه‌ای، قرار است به این باشگاه بپیوندد. همچنین یک هافبک 20 ساله آرژانتینی دیگر از میان ستاره‌های جدید آمریکایی جنوبی یعنی فاکوندو فاریاس، با این باشگاه به توافق رسیده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ماس همچنین گفته هرگونه تلاش برای جذب لوئیس سوارز، بازیکن سابق بارسا، به دلیل شرایط قراردادی او با باشگاه برزیلی گرمیو محدود شده است: “سوارز بازیکن گرمیو است. او قرارداد دارد. ما رابطه نزدیکی که او با لیونل، بوسکتس و آلبا دارد را درک می‌کنیم. آنها در بارسلونا با هم بازی کردند. صحبت‌های زیادی در مورد آمدن لوئیس سوارز به اینترمیامی مطرح شده است. ما هیچ مذاکره مستقیمی با گرمیو یا سوارز انجام نداده‌ایم. نمی‌دانم او چگونه می‌تواند گرمیو را ترک کند، اما اگر او این کار را انجام دهد، ما آزادیم که با لوئیس صحبت کنیم و او را به اینتر میامی بیاوریم. این احتمال وجود دارد.”

آلبای 34 ساله که 93 بازی برای اسپانیا انجام داده، در ماه می قرارداد خود را با بارسلونا فسخ کرد. این مدافع چپ با بارسا 6 قهرمانی در لالیگا به دست آورد و عضوی از تیمی بود که در سال 2015 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا