آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرمربی بعدی رئال مادرید مشخص شد؟

منابع آلمانی همچون بیلد گزارش داده‌اند که بعد از خروج کارلو آنچلوتی در سال 2024، ژابی آلونسو هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت.

هنوز شایعات زیادی درباره آینده کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو به گوش می رسد. تیم ملی برزیل علاقه بسیاری به جذب او دارد و اخیراً ادنالدو رودریگس رییس فدارسیون فوتبال برزیل فاش کرده که بعد از اتمام قرارداد آنچلوتی با لوس بلانکوس در 30 ژوئن 2024، این سرمربی ایتالیایی، روی نیمکت سلسائو خواهد نشت.

 

به نقل از سایت گل، آنچلوتی همچنین تایید کرد که برای یک فصل دیگر به کارش در رئال ماردید ادامه می دهد و این بدین معناست که فلورنتینو پرز در تابستان 2024 باید به دنبال یک سرمربی جدید باشد و اشپورت بیلد ادعا کرد که قهرمان کوپا دل ری اسپانیا، فقط ژابی آلونسو را می خواهد. الونسو در فصل اول حضورش در بایرلورکوزن عملکرد خیره کننده‌ای داشت و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ از جمله رئال، پاریسن ژرمن و تاتنهام را به خود جلب کرد.

 

البته آلونسو همانند آنچلوتی به تیمش قول داده که حداقل یک فصل دیگر در لورکوزن خواهد ماند، اما بعید به نظر می رسد که قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید کند و احتمالاً راهی رئال خواهد شد.

گروه نرم افزاری ماهور
43 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا