آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری: می‌رویم صدرنشین ایتالیا را ببریم

آلگری در نشست خبری بازی با میلان گفت که با ذهنیت قوی و برنده در سن سیرو حاضر خواهند شد.

فردا شب در سن سیرو دیدار حساسی بین میلان و یوونتوس برگزار خواهد شد. میلان صدرنشین رقابت هاست و یوونتوس با چهار امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارد.

مکس آلگری در نشست خبری این بازی گفت: «این یک بازی بین تیم های اول و سوم است و بازی خوب و جذابی خواهد شد. این بازی یکی از چالش های بزرگ فصل برای ما محسوب می شود. می دانیم بازی در جو خاص سن سیرو چقدر دشوار است ولی آماده ایم و برای سه امتیاز وارد زمین می شویم. فردا یک بازی خارق العاده انتظار ما را می کشد. حریف ما میلان است، تیمی که همراه با اینتر و ناپولی جزو سه شانس اصلی قهرمانی سری آ به حساب می آید. در این میان ذهنیت قوی و برنده ما اهمیت زیادی دارد. همچنین رابیو فردا کاپیتان ما خواهد بود.»

 

آلگری در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «ولاهوویچ نمی تواند 90 دقیقه کامل بازی کند ولی او خوب تمرین کرده و وارد فهرست می شود. در مورد کیه‌زا امروز مشخص می شود که او شرایط بازی را دارد یا خیر. شرایط تیموتی و‌ه‌آ نیز بهتر از گذشته شده است.»

گروه نرم افزاری ماهور

آلگری در مورد اهداف فصل یووه گفت: «قبلا هم گفته ام که باید سهمیه بگیریم. ما الان 17 امتیاز داریم و در رده سوم هستیم ولی برای قطعی کردن سهمیه باید امتیازات خیلی بیشتری بگیریم و این چالش تا پایان فصل با ما خواهد بود. باید روی همین هدف متمرکز بمانیم. باید به همه چالش های پیش رو در این فصل به چشم یک فرصت نگاه کنیم. ما به قهرمانی هم توجه داریم و ببینیم چه خواهد شد.»

 

محرومیت فاجولی و رسوایی شرطبندی: «باشگاه همه حرف های لازم در مورد فاجولی را در بیانیه اش آورد و من هم با آن موافقم. نیکولو به سفری می رود که بازگشت آن برای ماه می برنامه ریزی شده است. این هفت ماه به او کمک می کند تا شرایط آمادگی بدنی خودش را حفظ کند. با فاجولی صحبت کردم چون لازم بود این کار را انجام دهم و او هم قرار است دوره سختی را بگذراند. نیکولو می داند همه ما در باشگاه با آغوش باز در انتظار او می مانیم. همه ما از فاجولی حمایت می کنیم.»

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا