آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان شنبه ۳ تیر؛ تاخت‌وتاز عربستانی‌ها ادامه دارد

بازار نقل‌وانتقالات امروز تحت‌تاثیر شایعاتی پیرامون حضور سرمربیان سرشناس در فوتبال عربستان بود.

باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا در روزی که گذشت، فعالیت نقل‌وانتقالات چشمگیری نداشتند و در ادامه فرآیند انتقال مارکوس تورام به اینترمیلان، این بازیکن یک گام دیگر به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی نزدیک‌تر شد تا هایجک بزرگ اینتری‌ها از حریف همشهری در آستانه رسمی‌شدن باشد. مطابق روزهای گذشته حضور بازیکنان و سرمربیان در لیگ برتر عربستان، سوژه روز بازار نقل‌وانتقالات بود و در این زمینه شایعات گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای مطرح شد.

 

گریزمان همبازی رونالدو می‌شود؟

مسئولان باشگاه النصر عربستان برای تقویت تیم خود قصد دارند تا با آنتوان گریزمن وارد مذاکره شوند. به ادعای سانتی آونا، باشگاه النصر مذاکرات رسمی را با مدیر برنامه‌های آنتوان گریزمن آغاز کرده است. گریزمان در قرارداد خود بند فسخ 25 میلیون یورویی دارد و النصری‌ها امیدوارند با فعال‌سازی این بند مهم بتوانند از حضور ستاره فرانسوی در ترکیب تیم خود در فصل آینده بهره ببرند.

 

آلگری هم به فوتبال عربستان می‌رود؟

رسانه اسپورت 360 عربستان مدعی شد که مکس آلگری، سرمربی فعلی یوونتوس با هدایت الهلال فاصله زیادی ندارد و انتظار می‌رود این قرارداد در روزهای آینده تکمیل و امضا شود. الهلالی‌ها برای جذب آلگری به او مبلغ 90 میلیون یورو را برای 3 فصل پیشنهاد داده‌اند و گفته می‌شود که این انتقال در حال نهایی‌شدن است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

دی‌ماریا در یک‌قدمی بازگشت به خانه

فابریتزیو رومانو مدعی شد که مسئولان باشگاه بنفیکا با آنخل دی‌ماریا به توافق شفاهی دست پیدا کرده‌اند. مذاکرات برای توافق با دی‌ماریا در مراحل پایانی قرار دارد و فقط جزئیات نهایی باقی مانده و در روزهای آینده قرارداد آنخلیتو تا ژوئن 2024 امضا خواهد شد.

 

سیتیزن‌ها به دنبال ستاره (PSG)!

مارکا اسپانیا خبر داد که پپ گواردیولا برای تقویت خط دفاعی تیمش به جذب اشرف حکیمی علاقه‌مند است و گفته می‌شود که مذاکرات اولیه برای حکیمی برای حضور در منچسترسیتی در حال انجام است. سیتیزن‌ها همزمان با پروژه جذب دکلن رایس، امیدوارند که بتوانند ستاره پاری‌سن‌ژرمن را هم برای حضور در لیگ برتر انگلیس متقاعد کنند.

 

لیورپولی‌ها به دنبال دو خرید تابستانه

یورگن کلوپ از مدیران باشگاه لیورپول خواسته تا شرایط میکی فن‌درفن مدافع ولفسبورگ را بررسی کنند. گفته می‌شود که به جز لیورپولی‌ها، مسئولان باشگاه تاتنهام هم به جذب فن‌درفن علاقه‌مند هستند. همچنین کلوپ به دنبال جذب کوپ‌ماینرز هافبک هلندی تیم آتالانتا است که مسیر جذب این هافبک باتجربه هم لیورپولی‌ها تنها مشتری کوپ‌ماینرز نیستند و گفته می‌شود که رودی گارسیا سرمربی جدید ناپولی هم نیم‌نگاهی به جذب او دارد.

انتقال مونت به یونایتد منتفی شد

یونایتدی‌ها بعد از ارسال سومین درخواست برای جذب میسون مونت و عدم پذیرش این درخواست از سوی مسئولان باشگاه چلسی، از جذب خرید این بازیکن منصرف شدند. مسئولان منچستریونایتد معتقدند که باشگاه چلسی ارزش میسون مونت را با توجه به اینکه تنها یک‌سال از قرارداد او باقی‌مانده، بیش از حد ارزیابی کرده است.

 

هیولمند جانشین تونالی می‌شود؟

مسئولان باشگاه میلان بعد از قطعی‌شدن جدایی ساندرو تونالی و پیوستن این هافبک جوان به تیم نیوکاسل، به دنبال انتخاب جانشین او هستند و بعد از بررسی شرایط چند گزینه مختلف، آن‌ها علاقه‌مند به جذب مورتن هیولمند هستند و مذاکرات را با این هافبک باتجربه دانمارکی که فصل گذشته در تیم لچه حضور داشت، آغاز کرده‌اند.

 

گتوزو هم به فوتبال عربستان کوچ می‌کند؟

اسکای اسپورت ایتالیا در گزارشی ویژه مدعی شده که برخی از تیم‌های عربستانی به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند و در این زمینه آن‌ها امیدوارند بتوانند با جنارو گتوزو به توافق برسند. سرمربی سابق میلان از ابتدای سال 2023 و بعد از ناکامی در تیم والنسیا، بدون تیم بوده و گفته می‌شود که ژرژ مندس ایجنت او در حال مذاکره با مدیران چند باشگاه عربستانی است و این احتمال وجود دارد که در فصل جدید لیگ برتر عربستان، گتوزو در نقش سرمربی فعالیت خود را در این رقابت‌ها دنبال کند.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا