آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری: ۱۰ دقیقه قبل از بازی ۱۰ امتیازمان کم شد!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که پس از اتفاقات اخیر دلیلی برای سرزنش شاگردانش بابت این شکست نمی‌بیند.

یوونتوس دیشب همزمان با اعلام کسر 10 امتیاز و سقوط از رده دوم به رده هفتم مقابل امپولی به میدان رفت و با نتیجه 4-1 مغلوب این تیم شد تا شبی کابوس‌وار برای هوادارانش رقم بزند. صحبت‎‌های مکس آلگری در پایان این دیدار را بخوانید:

 

شوک بزرگ قبل از شروع بازی

بدون شک بازی کردن در چنین شرایطی اصلا آسان نیست. 10 دقیقه به شروع بازی مانده بود که آنها 10 امتیاز از ما کسر کردند. به همین خاطر دلیلی برای سرزنش شاگردانم نمی‌بینم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

شکست 4-1 مقابل امپولی

ساده انگاری است که تلاش کل فصل را به خاطر این بازی نادیده بگیریم. باید اتحاد خود را بیشتر کنیم. هنوز 6 امتیاز برای کسب کردن وجود دارد و یکشنبه بازی سختی مقابل میلان داریم. وضعیت عجیبی بود، درست 10 دقیقه به شروع بازی این حکم صادر شد!

شروع خوبی که نتیجه نداشت

بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه 2 گل خوردیم. می‌توانیم در مورد خیلی چیزها صحبت کنیم اما باید سکوت کنیم و شکست را بپذیریم. قبل از شروع بازی در رده دوم جدول بودیم اما سپس 10 امتیاز از ما کم کردند و 5 پله سقوط کردیم.

 

تصمیم در مورد آینده

نمی‌توان انتظار داشت که یوونتوس خیلی سریع از این شرایط خارج شود اما ترک این تیم در شرایط فعلی نیز بزدلانه خواهد بود. تیم ما بر اساس عملکردی که در داخل زمین داشت دوم است اما باید ساکت باشیم چرا که در فوتبال فقط برنده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا