آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: امیدوارم آلونسو سرمربی رئال شود

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار بعدی تیم در مصاحبه خود درباره مسائل مختلف سخن گفت.

کارلو آنچلوتی، پیش از برگزاری دیدار با لاس پالماس در هفته هفتم لالیگا در مصاحبه‌ای درباره مسائل مختلف سخن گفت. او ضمن اشاره به انتقادات صورت گرفته، درباره بازی بعدی، نقاط ضعف در رئال مادرید، آمادگی مصدومان و حضور آلونسو بر روی نیمکت این تیم نیز صحبت کرد.

 

به پیروزی فکر می‌کنیم 

آنچلوتی درباره بازی با لاس پالماس گفت: «هر تیمی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. لاس پالماس تیم بسیار با کیفیتی است و فوتبال خوبی ارائه می‌کند. ما در واکنش به شکست روز یکشنبه فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

 

در واکنش به انتقادات باید بگویم انتقاد بخشی از کار من است. وقتی رهبری تیم رئال مادرید را بر عهده دارید، اگر اوضاع آن طور که می‌خواهید پیش نرود، انتقادات شروع می‌شود، این مسائل تاثیری روی من نمی‌گذارند اما در هر صورت باید بر روی نقاط ضعف خودمان که البته زیاد نیستند، کار کنیم. مردم می‌توانند انتقاد کنند. هر ایده‌ای قابل احترام است اما من به آن ورود نمی‌کنم. فرد آرامی هستم و توانایی ارزیابی مسائل را دارم اما فکر می‌کنم این انتقادات از تیمی که ۶ بازی از ۷ بازی خود را پیروز شده، زیاد است.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

آمادگی مصدومان 

آنچلوتی درباره آمادگی مصدومان تیم گفت: «کارواخال و وینیسیوس آماده بازی هستند و این خبر بسیار خوبی برای ماست.تصمیم دارم چند دقیقه به آن‌ها بازی بدهم.»

 

همه می‌دانند در این تیم خوشحال هستم

آنچلوتی درباره تمدید قرارداد با رئال مادرید گفت: «همه می‌دانند در این تیم خوشحال هستم. اکنون زمان صحبت درباره این موضوع نیست.»

 

نقاط ضعف در رئال مادرید

کارلو آنچلوتی در ادامه سخنان خود در باره نقاط ضعف در رئال مادرید گفت: «کنترل بال‌ها به خصوص در زمین خودی برای ما دشوار است. باید بیشتر بر روی آن کار کنیم. تا دربی فقط ۳ گل دریافت کردیم اما در این بازی فراموش کردیم چگونه دفاع کنیم.»

 

امیدوارم آلونسو سرمربی رئال شود

آنچلوتی درباره احتمال انتخاب ژابی آلونسو به عوان سرمربی بعدی رئال مادرید گفت: «من به عنوان سرمربی با او کار کردم و ژابی را می‌شناسم. ِآلونسو دانش بسیار خوبی دارد و در بایرلورکوزن عملکرد خوبی داشته. امیدوارم او، رائول و آربلوآ روزی هدایت تیم رئال مادرید را بر عهده بگیرند زیرا این بالاترین سطح برای یک سرمربی است.»

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا