آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: بلینگام خوش شانس است!

کارلو آنچلوتی بازی با یونیون برلین را بازی دشواری نامید اما گلزنی در دقیقه پایانی را جذاب توصیف کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید، پس از پیروزی یک بر صفر در برابر تیم یونیون برلین در اولین بازی از رقابت‌های لیگ قهرمانان در این فصل، درباره مسائل مختلف سخن گفت.

 

گل زدن در دقیقه پایانی بسیار خوب است

آنچلوتی گفت: «بازی دشواری بود، یونیون برلین بسیار خوب دفاع می‌کرد و راه را برای ما بست. در ضربات آزاد بسیار خوب ظاهر شدیم و می‌توانستیم زودتر به گل برسیم اما گل زدن در دقیقه پایانی بسیار خوب است. روح این پیراهن به ما قدرت جنگیدن تا آخرین ثانیه را می‌دهد و تیم تا پایان به تلاش خود ادامه داد. چنین بازی‌هایی می‌توانند شما را با مشکل روبه‌رو کنند. در نتیجه جلوگیری از ضد حملات اهمیت زیادی دارد. در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشتیم و رودیگر بازی جالبی از خود به نمایش گذاشت. در نیمه دوم بهتر بودیم زیرا حریف فشار کمتری به ما وارد می‌کرد و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. مدعی بودن در لیگ قهرمانان اروپا به ما کمکی نمی‌کند، بلکه باید هر بازی جلو برویم و سعی کنیم پیروز باشیم.»

 

ستایش بلینگام، بازگشت وینیسیوس 

آنچلوتی در ادامه سخنان خود در ستایش بلینگام گفت: «او بازیکن با کیفیتی است اما کمی هم خوش شانس به نظر می‌رسد. او همیشه در جای درستی قرار دارد، هنگام حمله از عقب از دیگران باهوش‌تر است و این ویژگی، جود را متمایز می‌کند.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

او همچنین درباره خوسلو گفت: «او بازیکن بسیار خوبی است. امروز دوبار شانس گلزنی داشت. او به ما کمک می‌کند توپ را به دروازه حریف نزدیک کنیم.»

 

آنچلوتی در ادامه با اشاره به زمان بازگشت وینیسیوس گفت: «او یکی از بهترین مهاجمان در جهان است و می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. وینی برای بازی روز چهارشنبه آینده به طور کامل آماده خواهد بود اما شاید برای بازی روز یکشنبه هم شانس حضور در زمین را داشته باشد.»

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا