آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : خبر مصدومیت مودریچ دردناک بود

کارلو آنچلوتی مصدومیت لوکا مودریچ در مقطع حساس کنونی را دردناک توصیف کرد و گفت مشخص نیست به فینال کوپا دل ری برسد.

رئال مادرید پس از شکست عجیب و غیرمنتظره از خیرونا، خود را برای مصاف با آلمریا در برنابئو مهیا می‌کند. هفت بازی تا پایان لالیگا باقی مانده و فاصله رئال با بارسا یازده امتیاز است. رئال بازی‌های دشواری چون فینال کوپا دل ری و بازی رفت برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نیز پیش رو دارد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری بازی با آلمریا گفت: «آلمریا برای رهایی از سقوط می‌جنگد و بازی برابر این تیم‌ها همیشه دشوار است. برابر خیرونا نیز این مسئله ثابت شد. هم آلمریا انگیزه دارد و هم ما چون بازی قبل را باخته‌ایم و پیروزی در بازی فردا حیاتی است. معتقدم این بازی برای ما حساس‌تر است و باید خاطره تلخ شکست از خیرونا را پاک کنیم.»

 

تکل‌های خطرناک روی وینیسیوس: «در این مورد نگران هستیم. تنها راه حفاظت از این دسته بازیکنان، اجرای عدالت است و نیاز است داوران قانون را به درستی اجرا کنند.»

گروه نرم افزاری ماهور

مصدومیت لوکا مودریچ: «لوکا برابر خیرونا مصدوم شد و فردا غایب است. باید دید روند ریکاوری او چگونه خواهد بود و هنوز نمی‌دانیم به فینال کوپا می‌رسد یا خیر. خبر دردناکی بود و از این بابت ناراحتم. امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند، چون به لوکا در بازی حساس و مهم پیش رو نیاز داریم.»

 

بازگشت مشکلات دفاعی: «بازی قبل را آنالیز کردیم و می‌دانیم که در کارهای دفاعی چه مشکلی داریم و روی برطرف کردن آن تمرکز کرده‌ایم. معتقدم بازیکنانم این مشکل را درک کرده‌اند و فردا به روشی دیگر دفاع خواهند کرد.»

 

وضعیت تیم در مقطع حساس فصل: «تیم در شرایط خوبی است و خوشبین هستم. انگیزه بازیکنان را بسیار بالا می‌بینم. در برخی بازی‌ها مثل بازی قبلی برابر خیرونا تمرکز تیم از دست می‌رود ولی مطمئن باشید در بازی‌های بعدی دیگر آن اتفاق تکرار نخواهد شد. می‌خواهیم موفقیت فصل قبل را تکرار کنیم. این خود یک انگیزه بالا برای ادامه فصل است.»

 

مبارزه برای قهرمانی لالیگا: «فکر می‌کنیم می‌توانیم و می‌توانستیم در لالیگا بهتر کار کنیم. ما در لالیگا به اندازه جام حذفی یا لیگ قهرمانان اروپا قدرتمند نبوده‌ایم، اما اکنون زمان آن نیست که به گذشته نگاه کنیم، زیرا بازی‌های مهم زیادی باقی مانده است. در کوپا دل ری فینالیست هستیم و دو بازی تا فینال لیگ قهرمانان فاصله داریم.»

جایگزین احتمالی مودریچ: «از لحاظ پست بازی و خصوصیات فنی، دنی سبایوس. ما هافبک های خیلی خوب دیگری هم مثل شوآمنی و کاماوینگا داریم ولی مودریچ بازیکنی بی‌جانشین است.»

 

تقویم فشرده و برنامه‌ریزی رئال برای بازی با سیتی (سه روز فاصله زمانی بین فینال کوپا دل ری تا این بازی): «برنامه فینال کوپا دل ری مشخص است. بازی ساعت 10 شب است و ما شب را در سویا می‌مانیم، چون ممکن است بازی ساعت 12:30 به پایان برسد. هر اتفاقی که در آن بازی بیفتد، ما در سویا می‌مانیم و یکشنبه برمی‌گردیم. دوشنبه برای بازی با سیتی تمرکز می‌کنیم.»

 

مهار ارلینگ هالند: «حقیقت این است که ما در حال حاضر به آن بازی فکر نمی‌کنیم. الان روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم. این هیچ رازی ندارد زیرا آنها تیم بزرگ و پویایی دارند. سیتی تیمی با بازیکنان بزرگ و یک مربی فوق العاده است. ما سال گذشته سیتی را حذف کردیم و مشتاق رویارویی دوباره با آنها هستیم.»

 

ارتباط آینده شما با فتح لیگ قهرمانان: «خیر، من قرار نیست بروم، چون تا 2024 قرارداد دارم. پس از آن را نمی‌دانم.»

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا