آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: تساوی نمی‌خواهیم که دفاعی بازی کنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ادعاها درباره اینکه رئال به دنبال بازی دفاعی خواهد بود را رد کرد.

رئال مادرید فردا در یک بازی بزرگ در خانه‌اش برنابئو به مصاف منچسترسیتی می‌رود. دیداری که در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. دیدارهای پرهیجان دو تیم در فصل گذشته چمپیونزلیگ که در نهایت با پیروزی رئال به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی راهی فینال شده و در نهایت فاتح لیگ قهرمانان شوند حساسیت دیدار امسال دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی را دو چندان کرده است.

 

آنچلوتی در نشست خبری دیدار فرداشب تیمش مقابل تیم پپ گواردیولا اشاره کرد که سیتی تیمی خطرناک است که حتی نسبت به فصل گذشته کامل‌تر شده و بهتر بازی می‌کند.

 

اما کارلتو در ادامه گفت تیمش با انگیزه کامل و برای پیروزی به میدان می‌رود. آنچلوتی این ادعا که رئال به بازی دفاعی رو می‌آورد را رد کرد و گفت تیمی که به دنبال تساوی باشد به دفاع رو می‌آورد، ولی رئال به فکر پیروزی خواهد بود.

گروه نرم افزاری ماهور

فردا مقابل سیتی باید بدون نقص بازی کنیم

فردا باید بازی کامل و بدون نقصی به نمایش بگذاریم. البته که می‌دانیم دیدار تعیین‌کننده هفته آینده خواهد بود، ولی می‌خواهیم فردا از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. فردا به دنبال پیروزی هستیم و به هیچ عنوان قصد نداریم چیزی در اختیار حریف بگذاریم. می‌خواهیم خوب فوتبال کنیم. هدف تیم عبارت است از اجتناب از مشکلات. شکی نیست که بازی سخت و دشواری در پیش است.

 

شرایط مودریچ

لوکیتا می‌تواند بدون مشکل بازی کند و فردا بازی خواهد کرد.

 

ارلینگ هالند

او خیلی خطرناک است و این را همه می‌دانند. هالند خطرناک است، ولی تنها خطر سیتی او نیست. آنها تیم کاملی هستند که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. ما سعی می‌کنیم تیمی را متوقف کنیم که غیر قابل توقف به نظر می‌رسد. ما هم گزینه‌های خودمان را داریم. در بهترین زمان ممکن به سطحی که فصل گذشته داشتیم رسیده‌ایم. حالا همه چیز به انگیزه و ذهنیت بستگی دارد. قهرمانی در کوپا دل‌ری برای ما نکته مثبتی بود.

 

گواردیولا و سبک بازی تیم‌هایش

سیتی نسبت به سال گذشته تیم کامل‌تری شده است. گابریل ژسوس خیلی خطرناک بود ولی با هالند تفاوت‌های زیادی داشت. آنها ممکن است امسال از توپ‌های بلند و توپ‌های برگشتی بیشتر استفاده کنند. ولی سبک بازی آنها همان است که بود.

 

چه کسی فردا در هافبک رئال بازی می‌کند؟

من تصمیمم را گرفته‌ام. مودریچ و چند هافبک دیگر به میدان خواهند رفت.

 

آنچلوتی به قهرمانی امسال در چمپیونزلیگ هم خوش‌بین است؟

اینکه ما فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شدیم افکار عمومی را به این نتیجه رسانده که امسال هم شانس خیلی زیادی داریم. مردم مادرید البته همیشه به این تورنمنت حساسند و نسبت به آن شور و شوق زیادی دارند.

 

دربی میلان و اینتر در دیگر بازی این مرحله

بازی خیلی پایاپایی خواهد بود. هر دو تیم فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

خستگی رئال از بازی‌های فشرده؟

بخش فیزیکی ماجرا در بازی فردا خیلی مهم نیست. ما به اندازه کافی زمان برای ریکاوری داشتیم.

 

پست کاماوینگا در بازی فردا

کاماوینگا؟ او وقتی که توپ را در اختیار ندارد در پست دفاع چپ بازی می‌کند. ما در راست وینیسیوس را داریم. اما وقتی کاماوینگا توپ را به دست می‌آورد نقشش تغییر کرده و به عنوان هافبک کار خواهد کرد.

 

کارلتو چقدر به عبور از سیتی و قهرمانی امیدوار است؟

سیتی امسال تیم کامل‌تری است. در خط دفاعی سازمان‌یافته‌تر هستند و توپ را بهتر به گردش درمی‌آورند. ولی یادتان باشد سال گذشته ما در حالی به این مرحله رسیدیم که سه سال بود قهرمان چمپیونزلیگ نشده بودیم. حالا که مدافع عنوان قهرمانی هستیم انگیزه و هیجان‌مان حتی از آن موقع هم بیشتر است.

 

جوان‌گرایی در رئال مادرید

من با اجازه دادن به جوان‌ترها برای حضور در مسابقات به آنها کمک کردم و بازیکنان جوان رئال از این فرصت به خوبی استفاده کردند. آنها در این مدت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند. به والورده‌ کاماوینگا و رودریگو نگاه کنید. آنها باعث می‌شوند با هیجان منتظر آینده رئال باشیم.

 

رئال فردا دفاعی بازی خواهد کرد؟

اگر دفاعی بازی می‌کنید نهایتا به تساوی می‌رسید. ما باید حمله کنیم. فصل گذشته ما 5 گل خوردیم و 6 گل زدیم. دوباره این کار را خواهیم کرد؟ من که خوشحال خواهم شد. ما فردا با توان و کیفیت و تجربه‌مان وارد میدان می‌شویم. تیمی که از این نظرها برتر باشد پیروز خواهد شد.

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا