آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اتفاقی امیدوارکننده برای پرسپولیس؛ بیرانوند، سورپرایز لحظه‌آخری یحیی برای النصر؟

علیرضا بیرانوند با حضور در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس پیش از بازی با النصر عربستان باعث دلگرمی کادرفنی و هواداران سرخ‌پوشان پایتخت شد.

علیرضا بیرانوند در جریان تقابل دوستانه تیم‌های ملی ایران و بلغارستان از ناحیه کشاله ران پای خود دچار آسیب‌دیدگی شد و این مصدومیت در آستانه تقابل حساس پرسپولیس و النصر عربستان باعث دل‌نگرانی هواداران سرخ‌پوش شد. ارزیابی اولیه از مصدومیت بیرانوند، دوری 4-3 هفته‌ای او از میادین بود که این مسئله به معنای غیبت این ستاره کلیدی در نبرد حساس پرسپولیس برابر حریف عربستانی بود اما استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز برای مداوا باعث شد تا بیرانوند رفته‌رفته مهیای بازگشت به تمرینات پرسپولیس شود.

 

دروازه‌بان شماره یک سرخ‌پوشان پایتخت در روزهای گذشته در محل تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کرد اما نمی‌توانست در خط دروازه حضور پیدا کند و همین مسئله باعث شد تا امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان سرخ‌پوشان پایتخت به گزینه نخست حضور در تقابل با النصر عربستان تبدیل شود؛ آن‌هم در حالی‌که هواداران فوتبال چشم‌انتظار رویارویی دوباره علیرضا بیرانوند و کریستیانو رونالدو بعد از برگزاری دوئل تیم‌های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه بودند!

 

بیرانوند با وجود آنکه در روزهایی اخیر غایب سرشناس تمرینات پرسپولیس بود و فعالیت خود را زیرنظر پزشکان پیش می‌برد، امروز (دوشنبه) در آخرین جلسه تمرینی تیم پرسپولیس پیش از رویارویی با حریف عربستانی، حضور پیدا کرد و تمرینات خود را در کنار امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی زیرنظر وسلی ننکا پیش برد تا آمادگی جسمانی او برای حضور مقابل النصر عربستان سنجیده شود؛ آن‌هم در شرایطی‌که هواداران پرسپولیس امیدوارند در فاصله 24 ساعت تا برگزاری مسابقه مقابل حریف عربستانی، علیرضا بیرانوند بتواند به فرم ایده‌آل خود برسد و در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت قرار گیرد!

گروه نرم افزاری ماهور

 

24 ساعت تا تعیین سرنوشت بیرانوند

باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر حضور بیرانوند در تمرینات گروهی این تیم درباره آخرین وضعیت او توضیح داد: «علیرضا بیرانوند بعد از درمان‌ها و برنامه‌های اختصاصی که دنبال کرد، امروز بعد از معاینات پزشکی برای دقایقی درون دروازه ایستاد تا از نظر جسمانی برای بازی فردا (سه‌شنبه) برابر النصر خود را محک بزند و کادر فنی و کادر پزشکی نیز وضعیت او را برای این پیکار مورد ارزیابی قرار دهند. دروازه‌بان شماره یک فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در جریان حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار آسیب‌دیدگی شده بود».

 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان واکنشی به آخرین وضعیت بیرانوند نشان نداد و باید دید در فاصله حدوداً 24 ساعت تا زمان برگزاری دیدار مقابل حریف عربستانی، تصمیم نهایی گل‌محمدی چه خواهد بود؛ آیا او با وجود مصدومیت بیرانوند و دوری‌اش از تمرینات گروهی در روزهای گذشته، ریسک می‌کند و به دروازه‌بان ملی‌پوش خود میدان می‌دهد یا ریسک بزرگ‌تر گل‌محمدی با میدان دادن به امیررضا رفیعی و یا مهرشاد اسدی که هر دو جزو سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس محسوب می‌شوند، انجام می‌شود!

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا