آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

احتمال تمدید آنچلوتی با رئال و عدم حضور در برزیل

یک خبرنگار اسپانیایی مدعی شد که کارلو آنچلوتی در پایان فصل جاری از رئال مادرید جدا نخواهد شد.

با وجود انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان درباره آینده کارلو آنچلوتی که اکثر آنها از جدایی مربی ایتالیایی برای قبول هدایت تیم ملی برزیل حکایت دارند، یک منبع خبری در اسپانیا ادعا کرد که هیچ توافقی میان کارلتو و برزیلی‌ها صورت نگرفته است.

 

پس از پایان کار تیته در تیم ملی برزیل، ادنالدو رودریگز رئیس فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شد آنچلوتی از تابستان سال 2024 هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت و تا آن زمان نیز فرناندو دینیز سرمربی سابق تیم فلومیننزه به صورت موقت سکان هدایت تیم را در دست گرفته است. پس از ادعای او، در اسپانیا هم گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین آنچلوتی آغاز و از ژابی آلونسو سرمربی حال حاضر بایرلورکوزن به عنوان گزینه اصلی جانشینی او یاد شد. از دو ستاره پیشین رئال مادرید، رائول گونسالس و آلوارو آربلوا هم به عنوان دیگر گزینه‌های جانشینی کارلتو نام برده می‌شود.

اکنون اما ادو آگیره گزارشگر برنامه تلویزیونی چیرینگیتوی اسپانیا تأکید کرده که هیچ توافق رسمی میان آنچلوتی و فدراسیون فوتبال برزیل صورت نگرفته و در صورتی که مرد ایتالیایی در پایان فصل نتایج رضایت‌بخشی کسب کند، باشگاه رئال مادرید به او پیشنهاد تمدید قرارداد می‌دهد که منجر به ماندن سرمربی سابق اورتون در سانتیاگو برنابئو خواهد شد. آگیره مدعی شده با وجود اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، آنچلوتی هیچ قولی به او نداده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

در قرن 21 تنها یک مربی توانسته بیش از سه فصل روی نیمکت رئال مادرید دوام بیاورد که آن یک نفر ویسنته دل‌بوسکه (1999 تا 2003) بوده است.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا