آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران سه‌شنبه ۱۷ مرداد؛ آرزوی یحیی در دستان اوزونیدیس

آرمان رمضانی تنها چند روز پس از فسخ قراردادش با استقلال، به این باشگاه برگشت و فصل آینده هم بازیکن آبی‌پوشان خواهد بود.

گل‌گهر با کاسیانو مهاجم برزیلی و 34 ساله استوریل، به توافق رسیده و او این فصل در سیرجان به میدان می‌رود. کاسیانو در سال‌های گذشته، چند مقطع مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی هم قرار داشت. هر بار اما به دلایلی، این انتقال به سرانجام نرسید. مشکل اصلی معمولا، به رضایتنامه او مربوط می‌شد. در نهایت اما قرار است کاسیانو به ایران بیاید و به جای پرسپولیس، پیراهن گل‌گهر را بپوشد.

 

کاسیانو مهاجم مدنظر گل‌گهر

کاسیانو دیاز، مهاجم ۳۴ ساله برزیلی مدنظر باشگاه گل‌گهر سیرجان قرار گرفته‌. او نیمه اول فصل گذشته را در الفیصلی عربستان (تیم سابق مارینوس اوزونیدیس) گذرانده بود. کاسیانو که در نیمه دوم فصل در ۱۵ بازی برای استوریل پرتغال ۲ گل به ثمر رساند، تابستان گذشته در رادار پرسپولیس قرار داشت اما سرخ‌ها در نهایت، با یورگن لوکادیا به توافق رسیدند.

 

بازگشت رمضانی به استقلال!

آرمان رمضانی که با نظر جواد نکونام قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود بار دیگر به این تیم بازگشت. نکونام پس از عدم موفقیت باشگاه در جذب مهاجمان مورد نظرش تصمیم گرفت رمضانی را به استقلال برگرداند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

احتمال درخواست فسخ بازیکن عراقی از استقلال

شبکه «الرابعه» عراق به مشکل استقلال تهران برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش پرداخت. این رسانه عراقی نوشت: «منتظر محمد کاپیتان تیم ملی امید عراق و بازیکن جدید استقلال در بحران به سرمی‌برد. باشگاه استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکنان جدیدش را ثبت قرارداد کند. اگر این موضوع حل نشود ممکن است بازیکن عراقی خواهان فسخ قراردادش با استقلال شود.»

 

آخرین شانس طارمی برای رسیدن به فوتبال انگلیس

هری کین به مدیران باشگاه‌های بایرن و تاتنهام هشدار داده که هر گونه مذاکرات را تا شنبه مشخص کنند زیرا وقتی لیگ برتر شروع شود، ستاره انگلیس از اسپرز جدا نخواهد شد. نکته مهم در این خصوص،‌ آینده مهدی طارمی است. بازیکنی که گفته می‌شود گزینه اصلی تاتنهام برای جانشینی هری کین است. رسانه‌ها مدعی شدند که اگر هری کین به فروش برسد، اسپرز برای جذب مهاجم ایرانی پورتو پیشنهاد ارائه خواهد کرد.

 

اعلام قیمت نهایی طارمی به اینتر و تاتنهام

سایت «weallfollowunited» انگلیس خبر داد باشگاه پورتو آماده فروش طارمی است ولی یک شرط دارد. باشگاه پرتغالی برای فروش ستاره ایرانی مبلغ 30 میلیون یورو می‌خواهد و به هیچ وجه قصد ندارد از این مبلغ کمتر این بازیکن را بفروشد. در نتیجه هر باشگاهی که بتواند این مبلغ را پرداخت کند ستاره ایرانی را جذب می‌کند.

پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال و پرسپولیس باز شد

فرشید طاهری در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ: «با توجه به ایفای تعهدات باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و استقلال خوزستان و براساس مجوز صادره کمیته تعیین وضعیت پنجره باشگاه‌های مذکور باز و بلافاصله بارگذاری تصویر قراردادها در سامانه سازمان لیگ انجام شد. پس از آن نیز صدور کارت برای باشگاه‌هایی که فاقد نقض مدارک بودند، آغاز شده است.»

 

برهانی سرمربی استقلال ملاثانی شد

آرش برهانی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال به‌عنوان سرمربی جدید تیم استقلال ملاثانی برگزیده شد. برهانی سابقه هدایت تیم امید استقلال را در کارنامه دارد.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا