آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران یکشنبه ۸ مرداد؛ روز کوچ مهاجمان به دلِ کویر!

انتقال سجاد شهباززاده از استقلال به مس رفسنجان و سعید سحرخیزان از هوادار به گل‌گهر سیرجان، مهم‌ترین اتفاقات روز اخیر بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود.

لیگ بیست‌وسوم کمتر از 5 روز دیگر آغاز خواهد شد اما همچنان بازار نقل‌وانتقالات تابستانه رونق دارد. البته که تعویق احتمالی موعد آغاز فصل جدید که زمزمه‌هایی درباره آن وجود دارد، می‌تواند بر رونق بازار تابستانه بیفزاید و تیم‌ها با ریسک کمتری به سراغ تیم فهرست خود بروند. در روزی که گذشت، تمرکز تیم‌های لیگ برتر بر تقویت خط حمله تیم‌شان بود و در این میان شایعات ضدونقیضی هم در حوالی تیم استقلال تهران مطرح شد.

 

شهباززاده به مس پیوست

سجاد شهباززاده که فصل ناموفقی را در جمع آبی‌پوشان پایتخت گذراند و نتوانست دروازه رقبا را باز کند، بعد از توافق با مدیران باشگاه برای فسخ قرارداد، به سرعت قراردادش با تیم مس رفسنجان را نهایی کرد تا در لیگ بیست‌وسوم در جمع شاگردان ساکت الهامی کارش را پیش ببرد و دیگر خبری از حضور آقای گل سابق فوتبال ایران در فهرست استقلال نخواهد بود.

سحرخیزان، تازه‌ترین صید گل‌گهری‌ها

سعید سحرخیزان مهاجم جوان فصل گذشته هوادار تهران که با هت‌تریک در گلزنی در هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم نامش بر سر زبان‌ها افتاد، بعد از آنکه شایعاتی درباره حضورش در جمع سرخابی‌های پایتخت یا تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان و مس رفسنجان وجود داشت، به گل‌گهر سیرجان پیوست تا بعد از جذب سامان فلاح و موافقت با بازگشت امیر شهیم، جوان‌گرایی در تیم گل‌گهر ادامه داشته باشد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ملی‌پوش عراقی در صنعت‌نفت آبادان

فهد طالب، دروازه‌بان ۲۸ ساله تیم ملی عراق به تیم صنعت‌نفت آبادان پیوست. خرید جدید نفتی‌ها ۱۹ بار برای تیم ملی عراق به میدان رفته و فصل گذشته عضو تیم نیروی هوایی عراق بود. طالب در شرایطی به تیم صنعت‌نفت پیوسته که نفتی‌ها در خط دروازه با فرزین گروسیان قطع همکاری کرده‌اند. گفته می‌شود که حضور دو بازیکن عراقی دیگر هم در تیم آبادانی قطعی شده و به‌زودی از خریدهای بعدی صنعت‌نفت هم رونمایی خواهد شد.

 

برایان دابو در آستانه انتقال به سپاهان

باشگاه سپاهان برای تقویت خود با برایان دابو، هافبک میانی بورکینافاسویی به توافق رسیده و قرار است به زودی با او قرارداد امضا کند. دابو ۳۱ ساله سابقه بازی برای مون‌پولیه، سنت‌اتین، فیورنتینا، اسپال، بنونتو، ریزه‌اسپور و آریس سالونیکی را در کارنامه دارد. دابو برای حضور در تمرینات سپاهان روز گذشته در باغ فردوس اصفهان حضور داشت و به نظر می‌رسد که قرارداد این هافبک باتجربه با طلایی‌پوشان اصفهانی نهایی شده است.

 

تورس در آستانه امضای قرارداد با استقلال

باشگاه استقلال در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با روبرتو تورس انجام داده و احتمالا این بازیکن اسپانیایی به زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد. آبی‌های پایتخت به جز تورس به دنبال جذب دو بازیکن خارجی دیگر هم هستند. تورس در شرایطی در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار گرفته که گفته می‌شود طرفین در زمینه مسائل مالی به توافق رسیدند و قرار است با مبلغی کمتر از 800 هزار یورو، تورس به جمع شاگردان نکونام اضافه شود

مذاکره پرسپولیس با مهاجم اروپایی

سایت آلبانیایی (shqiptarja) در گزارشی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود برای جذب سوکول سیکلیشی، مهاجم ۳۳ ساله اهل آلبانی را آغاز کرده تا در صورت رسیدن به توافق این مهاجم راهی تهران شود. سیکلیشی فصل گذشته به صورت قرضی در تیم الخلیج عربستان حضور داشت و تا تابستان ۲۰۲۴ با قونیه‌اسپور ترکیه قرارداد دارد.

 

غلامی لژیونر می‌شود؟

عارف غلامی مدافع فصل گذشته استقلال با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود درباره آخرین وضعیت خود توضیحاتی را ارائه کرد و ضمن طرح ادعای امضای قرارداد با یک تیم خارجی گفت: «با یک باشگاه خارجی پیش قراردادی امضا کردم به شرط اینکه اگر پس از پنج روز با باشگاه استقلال توافق کردم، قرارداد عقد شده خودکار باطل می‌گردد».

 

مدافع ازبک مورد توجه استقلال

باشگاه استقلال پس از عدم توافق برای تمدید قرارداد عارف غلامی ممکن است به سراغ جذب یک مدافع خارجی برود. در این بین گفته می‌شود دوستونبک تورسونوف، مدافع ازبکستانی تیم پاختاکور یکی از گزینه‌های کادرفنی استقلال برای تقویت خط دفاعی آبی‌ها است. گمانه‌زنی‌هایی هم نسبت به معاوضه امید حامدی‌فر با سینا شاه‌عباسی وجود دارد و احتمال انتقال مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان به جمع شاگردان جواد نکونام دور از ذهن نیست.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا