آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان جمعه ۶ مرداد؛ قدرتمندترین زوج دنیا در عربستان؟

النصر فصل آینده زوج رویایی رونالدو و مانه را، در خط حمله تیمش خواهد داشت.

باقی ماندن یک سال از قرارداد هری کین، باعث نشده مدیران تاتنهام برای فروش او انعطاف نشان دهند. دنیل لیوی قیمتی 117 میلیون یورویی روی مهاجم تیمش گذاشته و قرارهای ملاقات با بایرن مونیخ را هم، به تعویق می‌اندازد. بایرن حاضر شده بیش از 100 میلیون برای کین هزینه کند و با این حال، هنوز تاتنهام به این باشگاه جواب مثبت نداده است.

 

یایسله سرمربی الاهلی شد

ماتیاس یایسله سرمربی آلمانی سالزبورگ با امضای قراردادی ۳ ساله، هدایت الاهلی عربستان را بر عهده گرفت.

 

محرز به الاهلی پیوست

با اعلام باشگاه الاهلی عربستان، ریاض محرز با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۳۰ میلیون یورو به این تیم پیوست. ستاره الجزایری پس از فیرمینو و ادوارد مندی، سومین خرید بزرگ الاهلی در نقل‌و‌انتقالات تابستانی است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

هیجان بکام از خرید مسی

صحبت‌های دیوید بکام درباره جذب مسی: «هرگز فکر نمی‌کردم دوباره احساسی شبیه به بازی کردن در زمین فوتبال داشته باشم. وقتی مطلع شدم مسی به اینترمیامی می‌پیوندد، احساس کردم در اولدترافورد یا ومبلی راه می‌روم. احساس کردم به خاطر به خدمت گرفتن بهترین بازیکن تاریخ، در تمامی رقابت‌ها به پیروزی رسیده‌ایم.»

 

برای پول اینجا هستیم

اودیون ایگالو در مورد بازی در عربستان: «رونالدو بیشتر از ۱۰۰ برابر من در طول دوران بازی‌ام پول در آورده و باز هم به عربستان سعودی آمده. این کار را بخاطر علاقه‌اش انجام داده؟ به خاطر پول این کار را کرده!»

 

دست‌انداز در انتقال کین

به گزارش رومانو، جلسه‌ بین نمایندگان باشگاه بایرن مونیخ و دنیل لیوی که قرار بود امروز برگزار شود و در آن راجع به انتقال هری کین به مونیخ صحبت شود، به دلایل نامعلوم تا هفته آینده به تعویق افتاد. خواسته مدیران تاتنهام برای فروش کین حداقل ۱۱۷ میلیون یورو خواهد بود.

 

مانه زوج رونالدو در النصر

به ادعای رومانو، سادیو مانه، وینگر بایرن‌ پس از فصل ناموفقی که در مونیخ سپری کرد، با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۴۰ میلیون یورو و حقوق سالیانه ۳۰ میلیون یورو به النصر عربستان خواهد پیوست. توافقات انجام شده و قرارداد به زودی امضا خواهد شد. مانه پس از بروزوویچ، فوفانا و تلس، چهارمین خرید بزرگ النصر در این پنجره است.

دمبله گزینه محبوب پاریسی‌ها

به ادعای RMC، تماس‌ها بین پاری‌سن‌ژرمن و عثمان دمبله آغاز شده و پی‌اس‌جی آماده است طی ۷۲ ساعت آینده با فعال کردن بند فسخ ۵۰ میلیونی این بازیکن، پیشنهادی ۵ ساله به وینگر فرانسوی ارائه دهد. بند فسخ دمبله تا ۳۱ جولای (۳ روز دیگر) ۵۰ میلیون یورو است و بعد از آن، به ۱۰۰ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

 

انتقال دائمی ایکاردی به گالاتاسرای

مائورو ایکاردی، مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن، با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون یورو، انتقالش به گالاتاسرای ترکیه را دائمی کرد. ایکاردی فصل گذشته را به صورت قرضی در گالا سپری کرد و با ثبت ۲۲ گل در ۲۴ بازی، نقش مهمی در قهرمانی تیمش در سوپرلیگ ترکیه ایفا کرد.

 

فابینیو با الاتحاد به توافق رسید

به گزارش فابریتزیو رومانو، فابینیو هافبک برزیلی لیورپول، امروز تست‌های پزشکی را به عنوان بازیکن جدید الاتحاد پشت سر گذاشت. براین اساس، الاتحاد و لیورپول همچنان منتظر امضای اسناد رسمی هستند، اما به صورت شفاهی برای عقد قراردادی ۳ ساله به توافق رسیدند.

 

پاری‌سن‌ژرمن قیمت امباپه را به رئال اعلام کرد

طبق اعلام نشریه اسپانیایی، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مادر کیلیان امباپه به عنوان مدیربرنامه‌های او اعلام کرده که اگر تیمی خواهان جذب فرزندش است باید 250 میلیون یورو بپردازد و این در حالیست که تنها یک سال دیگر به پایان قرارداد او باقی مانده است.

 

اوسیمن گزینه جدید الهلال

به نقل از اکیپ فرانسه؛ پس از اینکه کیلیان امباپه، مهاجم پار‌ی‌سن‌ژرمن از پیوستن به الهلال عربستان امتناع کرد، این باشگاه مهاجم جدیدی را در نظر گرفته است. به گفته این منبع؛ مدیران الهلال برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی تلاش خواهند کرد. مشخص است که دی‌لورنتیس، مالک ناپولی، حداقل 150 میلیون یورو برای این بازیکن طلب خواهد کرد.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا