آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان سه‌شنبه ۲۴ مرداد؛ اولین بازیکن ۴۰۰ میلیونی تاریخ

بایرن قصد دارد داوید دخیا را به عنوان جانشین نویر، به آلیانز ببرد.

الهلال عربستان پروژه خرید بزرگ خود را به سرانجام رساند و نیمار، به این تیم پیوست. با حضور نیمار، حالا الهلال پرستاره‌ترین تیم عربستان در فصل آینده محسوب می‌شود. انتقال نیمار به الهلال، باعث شد او به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود که باشگاه‌های مختلف، 400 میلیون یورو برای خریدش پرداخت کرده‌اند. خرید ستاره برزیلی برای بارسلونا 88 میلیون، پاری‌سن‌ژرمن 222 میلیون و الهلال، 90 میلیون یورو هزینه داشته است.

 

شماره ۲۵ رئال مادرید برای کپا

مراسم معارفه کپا آریزابالاگا به عنوان گلر جدید رئال مادرید با شماره پیراهن ۲۵ برگزار شد.

 

توافق یووه با قاتل میلانی‌ها

به نقل از گاتزتا، یوونتوس با دومنیکو براردی، وینگر ایتالیایی به توافق رسیده است. بیانکونری امیدوار است با یک قرارداد قرضی با بند خرید اجباری، بتواند قبل از شروع فصل معامله را نهایی کند. ساسولو برای مهاجم خود رقمی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد و ممکن است بازیکنان جوان یووه مانند ایلینگ جونیور یا سوله در معامله گنجانده شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

داوید رایا به آرسنال پیوست

دروازه‌بان ۲۷ ساله برنتفورد با قراردادی قرضی و یک ساله با مبلغ ۳ میلیون پوند و با بند خرید دائمی به ارزش ۲۷ میلیون پوند راهی آرسنال شد. رایا، فصل قبل ۱۲ کلین‌شیت (در مقابل ۱۴ کلین‌شیت رمسدیل) داشت اما درصد مهار و میانگین مهار او، (۷۷ درصد، ۴.۱)، هر دو بهتر از رمسدیل (۶۸.۶ درصد، ۲.۵) بود.

 

توافق بولی و اولیسه

به نقل از اورنستین، چلسی برای فعال کردن بند فسخ ۳۵ میلیون پوندی میشل اولیسه با کریستال پالاس به توافق رسید. چلسی برای انتقال ۵۵ میلیون پوندی رومئو لاویا ۱۹ ساله نیز با ساوتهمپتون توافق کرده و قصد دارد سریع‌تر هر دو معامله را نهایی کند. آبی‌ها از ابتدای تابستان ۹ بازیکن را به ترکیب خود اضافه کرده‌اند که میانگین سنی آن‌ها کمتر از ۲۲ سال است!

 

نیمار به الهلال پیوست

الهلال عربستان با انتشار یک کلیپ، از نیمار جونیور ستاره برزیلی خود رونمایی کرد. به دنبال امضای قرارداد نیمار با الهلال، بازی روز شنبه این تیم مقابل الفیحا به ورزشگاه بین‌المللی ملک فهد ریاض منتقل شد تا مراسم معارفه او، قبل از شروع بازی و در مقابل حدود ۷۰ هزار تماشاگر برگزار شود.

 

هدف لیورپول در یک‌قدمی استمفوردبریج

به ادعای فابریتزیو رومانو، چلسی برای انتقال رومئو لاویا با رقم مجموعا ۶۰ میلیون پوند با ساوتهمپتون به توافق رسیده است. لاویا در روزهای آینده تست‌های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت.

توافق نهایی الهلال با بونو

صفحه توئیتری روزنامه «الریاضیه» عربستان در خبری فوری مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان با یاسین بونو به توافق نهایی رسیده است. الهلال پیشنهادی 18 تا 19 میلیون یورویی برای خرید ستاره تیم ملی مراکش ارائه کرده است.

 

شرط مگوایر برای ترک منچستریونایتد

نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد؛ هری مگوایر برای جدایی از منچستریونایتد درخواست دریافت 15 میلیون پوند از این باشگاه لیگ برتری کرده تا با پیوستنش به وستهام موافقت کند.

 

خیز بایرن مونیخ برای جذب دخیا

شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان خبر داد؛ مدیران باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارند تا نسبت به جذب داوید دخیا اقدام کنند. مذاکرات بین طرفین در جریان است و مشکل اصلی دستمزد بالای این دروازه‌بان اسپانیایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا