آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان جمعه ۳۰ تیر؛ جنگ در پاریس علنی شد

سادیو مانه و ریاض محرز، احتمالا جدیدترین شکارهای سرشناس لیگ عربستان خواهند بود.

جنگ پاری‌سن‌ژرمن و کیلیان امباپه، علنی شده است و باشگاه پاریسی با کنار گذاشتن او از اردو، ستاره خود را در لیست فروش گذاشته است. پاریسی‌ها می‌خواهند قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی یا قرارداد امباپه را تمدید کنند و یا او را به قیمت مورد نظرشان بفروشند. رئال مادرید هم احتمالا این فرصت را از دست نمی‌دهد و با PSG وارد مذاکره خواهد شد.

 

اوکافور گزینه مدنظر میلان

به گزارش فابریتزیو رومانو، میلان و سالزبورگ در حال نزدیک شدن به توافق برای انتقال نوآ اوکافور به روسونری با مبلغ ۱۴ میلیون یورو هستند. توافق با بازیکن انجام شده و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، آزمایش‌های پزشکی روز شنبه انجام خواهد شد.

 

لئو در هر چمنی فوتبال بازی نمی‌کند!

ممکن است لیونل مسی در تعدادی از بازی‌ها، اینترمیامی را همراهی نکند. دلیل این اتفاق، عدم برخورداری ۶ تیم MLS از چمن طبیعی است. غیبت مسی می‌تواند یک ضربه تجاری بزرگ برای باشگاه‌ها و MLS باشد. پیش از این بکام گفته بود: «همه باشگاه‌ها باید دارای چمن طبیعی باشند. کاری که چمن مصنوعی با بدن شما به عنوان فوتبالیست می‌کند، باعث می‌شود شما تا سه روز بعد از بازی دچار مشکل شوید.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

اوبامیانگ به مارسی پیوست

با اعلام باشگاه مارسی، پیر امریک اوبامیانگ با امضای قراردادی ۳ ساله به این تیم پیوست. مهاجم گابنی بعد از فصل ناموفقی که در چلسی پشت سر گذاشت، شایعاتی حول انتقالش به لیگ عربستان نیز مطرح شد اما در نهایت پس از ۱۰ سال به فرانسه بازگشت.

 

اینتر اسطوره آینده خود را می‌فروشد؟

به نقل از کالچو مرکاتو، در صورت جدایی برناردو سیلوا، منچسترسیتی با پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی به سراغ نیکولو بارلا خواهد رفت. در روزهای اخیر پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد ۴۰ میلیون یورو بعلاوه یک بازیکن را برای خرید برناردو ارائه داده که رد شده زیرا ‌سیتی برای فروش این بازیکن پرتغالی، ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد‌.

 

امباپه از اردو کنار گذاشته شد

پاری‌سن‌ژرمن کیلین امباپه را از اردوی پیش‌فصل این تیم در ژاپن کنار گذاشت. به ادعای اکیپ، تا زمانی که ستاره فرانسوی تصمیم به تمدید قرارداد نگیرد، برای پاریسی‌ها بازی نخواهد کرد. چرا که الخلیفی‌ به‌هیچ‌‌وجه نمی‌خواهد ستاره‌اش را در تابستان بعدی، رایگان از دست بدهد. طبق ادعای رومانو، پاری‌سن‌ژرمن از امروز امباپه را برای فروش در نظر می‌گیرد!

 

اخبار ویژه جدایی امباپه از خبرنگار اسپانیایی

خبرنگار الچرینگیتو، ظهر جمعه خبر از دیدار پرز و الخلیفی در روز پنج‌شنبه داده و کنار گذاشته‌شدن امباپه از اردوی ژاپن را تایید کرده بود! طبق‌ ادعای این خبرنگار، رئال مادرید می‌خواهد امباپه را برای ال‌کلاسیکوی دوستانه ۲۹ جولای در آمریکا داشته باشد!

کاپیتان جدید بارسا مشخص شد

با اعلام باشگاه بارسلونا، چهار کاپیتان اصلی این تیم در فصل ۲۳/۲۴ مشخص شدند: سرخی روبرتو، مارک آندره تراشتگن، رونالد آرائوخو و فرنکی دی‌یونگ. این در حالی است که عثمان دمبله، دو سال زودتر از آرائوخو و دی‌یونگ به بارسا ملحق شده است.

 

پادشاه مهمان ویژه مراسم پادشاه

به ادعای دیو مکمنامین (ESPN) انتظار می‌رود لبرون جیمز در دیدار اینتر میامی و کروز آزول حضور داشته باشد تا از نزدیک شاهد نخستین بازی لیونل مسی در MLS باشد.

 

بازگشت اومتیتی به فرانسه پس از ۷ سال

به نقل از فابریتزیو رومانو، ساموئل اومتیتی که به تازگی قراردادش با بارسا فسخ شد، با قراردادی آزاد به لیل ملحق خواهد شد. مدافع فرانسوی فصل گذشته را به‌صورت قرضی در لچه سپری کرد و یکی از عوامل اصلی بقای تیمش در سری‌آ بود.

 

پایت از مارسی جدا شد

رئیس باشگاه مارسی، پابلو لونگوریا در نشست خبری احساسی خود اعلام کرد دیمیتری پایت ۳۶ ساله باشگاه را ترک خواهد کرد. قرارداد پایت با مارسی یک سال دیگر اعتبار داشت.

 

موافقت مانه برای پیوستن به النصر

به ادعای فابریتزیو رومانو، سادیو مانه با پیشنهاد النصر موافقت کرده است. مانه همواره در نظر داشت تا در بایرن مونیخ ادامه دهد اما باواریایی‌ها راه را برای فروش او باز کردند.

 

محرز راهی عربستان شد

فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی خبر داد ریاض محرز ستاره الجزایری سیتی به عنوان بازیکن جدید الاهلی تست‌های پزشکی‌اش را با موفقیت پشت سرگذاشت. ریاض محرز به زودی راهی عربستان می‌شود تا با ادواردو مندی، روبرتو فیرمینو و آلن سن ماکسیمین در الاهلی همبازی شود.

 

بارسلونایی شدن فلیکس غیرممکن است

شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا اما مدعی شد؛ پیوستن ژوائو فلیکس به بارسا در این تابستان بسیار بعید است. باشگاه بارسلونا اجرایی شدن این انتقال را از نظر اقتصادی غیرممکن می‌داند. همچنین این هافبک پرتغالی اولویت‌ ژاوی سرمربی بارسلونا نیست.

پسر آنلکا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

کایس آنلکا پسر 15 ساله نیکلا آنلکا مهاجم سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی یک ساله تا سال 2024 به این تیم پیوست. سایت باشگاه پاریسی جمعه با انتشار تصاویری از تمرینات تیم با حضور 16 بازیکن جوان خبر داد که یکی از آنها هم کایس آنلکا بوده است.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا